Bettelheim B., 1985, Cudowne i pożyteczne. O znaczeniach i wartościach baśni, Danek D., przeł., t. 1—2, Warszawa.
Google Scholar
Bogdańska T., Olszewska G.M., 2008, Rymowanki fonologiczne do ćwiczeń słuchu fonemowego, Warszawa.
Google Scholar
Caillois R., 1973, Żywioł i ład, Osęka A., wybór, Tatarkiewicz A., przeł., Porębski M., przedm., Warszawa.
Google Scholar
Cieślikowski J., 1985, Wielka zabawa. Folklor dziecięcy, wyobraźnia dziecka, wiersze dla dzieci, Wrocław.
Google Scholar
Demel G., 2008, Minimum logopedyczne nauczyciela przedszkola, Warszawa.
Google Scholar
Grabias S., 2012, Teoria zaburzeń mowy. Perspektywy badań, typologie zaburzeń, procedury postępowania logopedycznego, w: Grabias S., Kurkowska M., red., Logopedia. Teoria zaburzeń mowy, Lublin.
Google Scholar
Grabowska‑Bednarz K., 2014, Muchy, Olszanica.
Google Scholar
Huiznga J., 1985, Homo ludens. Zabawa jako źródło kultury, Kurecka M., Wirpsza W., przeł., Warszawa.
Google Scholar
Kozłowska K., 2004, Logopedia bliżej dziecka, Kielce.
Google Scholar
Krupa D., 2008, Rymowanki — utrwalanki. Materiały do ćwiczeń logopedycznych, Kraków.
Google Scholar
Jastrzębiowska G., Pelc‑Pękała O., 2003, Metodyka ogólna diagnozy i terapii logopedycznej, w: Gałkowska T., Jastrzębska G., red., Logopedia. Pytania i odpowiedzi, t. 2, Opole.
Google Scholar
Ługowska J., 2004, Punkt widzenia w strukturze komunikatu literackiego (przeznaczonego dla młodego odbiorcy), w: Bartmiński J., Niebrzegowska‑Bartmińska S., Nycz R., red., Punkt widzenia w tekście i dyskursie, Lublin.
Google Scholar
Malkiewicz M., 2007, Jarmark logopedyczny. Wybór zabaw wspomagających mowę przedszkolaków, Gdańsk.
Google Scholar
Minczakiewicz E.M., 2010, Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki, Kraków.
Google Scholar
Ostasz M., 2008, Od Konopnickiej do Kerna. Studium wiersza pajdialnego, Kraków.
Google Scholar
Ostasz M., Michalik M., 2016, Logopedyczny wiersz pajdialny, Kraków.
Google Scholar
Ostaszewska D., Tambor J., 2004, Fonetyka i fonologia współczesnego języka polskiego, Warszawa.
Google Scholar
Polczyk M., 2015, Terapia logopedyczna przez zabawę, w: „Logopedia Silesiana”, Przybyla O., red., t. 4, Katowice.
Google Scholar
Postołowicz A., 2017, „Logopedia na Wesoło”, [Białystok], nr 3.
Google Scholar
Sambor B., 2014, Warunki anatomiczno‑czynnościowe narządów mowy studentów wyższych szkół teatralnych, w: „Logopedia Silesiana”, Przybyla O., red., t. 3, Katowice.
Google Scholar
Sarosiek A., 2015, „Logopedia na Wesoło”, [Białystok], nr 1.
Google Scholar
Skorek E.M., 2001, Oblicza wad wymowy, Warszawa.
Google Scholar
Wacławek M., 2014, Indywidualizacja procesów nauczania wymowy polskiej (na przykładzie hungarofonów), w: Małocha J., red., Indywidualizacja nauczania języków obcych. Badania i krytyka, Kraków.
Google Scholar
Wacławek M., 2007, Samogłoskowe problemy polszczyzny (emisja głosu, prawidła wymowy w świetle nauczania JPjO), w: Achtelik A., Tambor J., red., Sztuka czy rzemiosło. Nauczyć Polski i polskiego, Katowice 2007.
Google Scholar
Wacławek M., Wtorkowska M., 2017, Szara siara? O problemie palatalności u Słoweńców uczących się języka polskiego jako obcego, w: Kubicka E., Berend M., Ritter M., red., Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego IV, Toruń.
Google Scholar