Archiwalny numer

2025

ONLINE FIRST

Publikováno: 2020-07-09
##issue.numberOfArticles##: 8

Articles

Through University Students’ Headsets: To Immerse or Not to Immerse in New Learning Experiences

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 12-12-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-26

The Impact of Game-based Learning on Sustainability Education for Next Generations: a Case Study Analysis

Joanna Wójcik , Joanna Świętoniowska , Jacek Jakieła
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 12-11-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-25

A Study on the Impact of Verse in the Metaverse: Exploring the Role of Avatars in Scientific Storytelling

Saima Mehboob , Alberto Fornasari , Eugenia Smyrnova-Trybulska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 15-12-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-22

ChatGPT in Philology Education: A Pilot Study on AI-Supported Language Learning

Aleksandra Kalaga , Marzena Wysocka-Narewska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 09-12-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-18

Carrying the Burden of Innovation in Education: Becoming Educational Events Organizers in Social Virtual Reality

Jan Waligórski , Sylwia Butkiewicz , Aleksandra Cząstkiewicz , Jowita Guja , Zofia Samsel
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 30-06-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-25

Attitudes of Czech and Polish Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence in Schools

Lucie Zormanova , Hana Vavříková
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 04-07-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-23

Designing MOOC User Activity

Anna Ślósarz
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 04-07-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-31

Blended Learning and Accounting Student Success in Oman: An Empirical Post-COVID-19 Study

Khafiya Sultan Al-Wahaibi , Bashayar Badar Al-Amri , Mohammed Muneerali Thottoli
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 30-06-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-21


Vol 10 No 2 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Vydavatel
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##