Archiwalny numer

2025

BIEŻĄCE PUBLIKACJE ONLINE

Opublikowane: 2020-07-09
Liczba artykułów: 8

Artykuły

Z perspektywy studentów: Zanurzyć się czy nie zanurzyć w nowe doświadczenia edukacyjne?

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska
Język: EN | Data publikacji: 12-12-2025 | Abstrakt | s. 1-26

Edukacja nowych pokoleń na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez gry: analiza studium przypadku

Joanna , Joanna Świętoniowska , Jacek Jakieła
Język: EN | Data publikacji: 12-11-2025 | Abstrakt | s. 1-25

Badanie wpływu Verse w Metaverse: badanie roli awatarów w opowiadaniu historii naukowych

Saima Mehboob , Alberto Fornasari , Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 15-12-2025 | Abstrakt | s. 1-22

Badanie wykorzystania ChatGPT wśród studentów filologii: Badanie pilotażowe cyfrowych praktyk edukacyjnych w szkolnictwie wyższym

Aleksandra Kalaga , Marzena Wysocka-Narewska
Język: EN | Data publikacji: 09-12-2025 | Abstrakt | s. 1-18

Dźwiganie ciężaru innowacji w edukacji – stawanie się organizatorami wydarzeń edukacyjnych w społecznościowej wirtualnej rzeczywistości

Jan Waligórski , Sylwia Butkiewicz , Aleksandra Cząstkiewicz , Jowita Guja , Zofia Samsel
Język: EN | Data publikacji: 30-06-2025 | Abstrakt | s. 1-25

Postawy czeskich i polskich nauczycieli wobec wykorzystania sztucznej inteligencji w szkołach

Lucie Zormanova , Hana Vavříková
Język: EN | Data publikacji: 04-07-2025 | Abstrakt | s. 1-23

Projektowanie aktywności użytkownika MOOC

Anna Ślósarz
Język: EN | Data publikacji: 04-07-2025 | Abstrakt | s. 1-31

Blended Learning i sukces studentów rachunkowości w Omanie: empiryczne badanie po COVID-19

Khafiya Sultan Al-Wahaibi , Bashayar Badar Al-Amri , Mohammed Muneerali Thottoli
Język: EN | Data publikacji: 30-06-2025 | Abstrakt | s. 1-21


Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.