Archiwalny numer

2025

ONLINE FIRST

Publikované: 2020-07-09
##issue.numberOfArticles##: 5

Articles

The Impact of Game-based Learning on Sustainability Education for Next Generations: a Case Study Analysis

Joanna Wójcik , Joanna Świętoniowska , Jacek Jakieła
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 12-11-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-25

Carrying the Burden of Innovation in Education: Becoming Educational Events Organizers in Social Virtual Reality

Jan Waligórski , Sylwia Butkiewicz , Aleksandra Cząstkiewicz , Jowita Guja , Zofia Samsel
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 30-06-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-25

Attitudes of Czech and Polish Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence in Schools

Lucie Zormanova , Hana Vavříková
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 04-07-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-23

Designing MOOC User Activity

Anna Ślósarz
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 04-07-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-31

Blended Learning and Accounting Student Success in Oman: An Empirical Post-COVID-19 Study

Khafiya Sultan Al-Wahaibi , Bashayar Badar Al-Amri , Mohammed Muneerali Thottoli
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 30-06-2025 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-21


Diel 10 Číslo 2 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

##common.publisher##
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##