Archiwalny numer

Tom 9 Nr 1 (2023)

IJREL

Opublikowane: 2023-07-17
Liczba artykułów: 8
IJREL 9(1) 2023 Contents Contributors

Wstęp

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 29-06-2023 | Abstrakt | s. 1-3


Artykuły

Razem czy nie? Efekty samodzielnej pracy i współpracy studentów Wydziału Filologicznego podczas e-learningu

Anna Ślósarz
Język: EN | Data publikacji: 19-04-2023 | Abstrakt | s. 1-25

Wyzwania związane z postulatami studentów wobec edukacji w czasach post-pandemicznych

Agata Popławska , Olena Bocharova , Beata Sufa
Język: EN | Data publikacji: 17-06-2023 | Abstrakt | s. 1-22

Test praktyczny zdalnego nauczania w trakcie lockdown’u COVID-19

Karol Hęclik , Lucjan Dobrowolski , Marcin Jaromin , Iwona Zarzyka
Język: EN | Data publikacji: 23-05-2023 | Abstrakt | s. 1-26

Kształcenie nauczycieli a sytuacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – doświadczenia z okresu pandemii COVID-19 w USA i Polsc

Agnieszka Gadomska , Iris Drower , Dorota Pietrzyk
Język: EN | Data publikacji: 09-06-2023 | Abstrakt | s. 1-23

Tandemy e-tutorów w kursie COIL – projekt, wdrożenie i ocena

Lisa-Marie Langesee , Nelli Ukhova
Język: EN | Data publikacji: 27-06-2023 | Abstrakt | s. 1-25

Adaptacyjne i inteligentne kursy MOOC: jak przyczyniają się do poprawy skuteczności kursów MOOC

Alexandros Papadimitriou
Język: EN | Data publikacji: 13-04-2023 | Abstrakt | s. 1-21

Atrakcyjność grywalizacji dla studentów II stopnia nauk technicznych

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska , Magdalena Roszak
Język: EN | Data publikacji: 23-05-2023 | Abstrakt | s. 1-18


Tom 10 Nr 1 (2024)
Opublikowane: 2024-11-05


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.