Archiwalny numer

Vol 9 No 1 (2023)

IJREL

Publikováno: 2023-06-30
##issue.numberOfArticles##: 8
IJREL 9(1) 2023 (Język Polski) Contents (Język Polski) Contributors (Język Polski)

Editorial

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-06-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-3


Articles

Together or not? The Effects of Individual and Group Work of the Faculty of Philology Students During E-learning Online

Anna Ślósarz
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 19-04-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-25

Challenges Related to the Postulates of Students Towards Education in Post-Pandemic Times

Agata Popławska , Olena Bocharova , Beata Sufa
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 17-06-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-22

A Practical Test of Distance Learning During the COVID-19 Lockdown

Karol Hęclik , Lucjan Dobrowolski , Marcin Jaromin , Iwona Zarzyka
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 23-05-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-26

Teacher Training and Learners with Special Needs in the U.S. and Poland – the COVID-19 Experience

Agnieszka Gadomska , Iris Drower , Dorota Pietrzyk
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 09-06-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-23

E-Tutor Tandems in a COIL Course – Design, Implementation and Evaluation

Lisa-Marie Langesee , Nelli Ukhova
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 27-06-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-25

Adaptive and Intelligent MOOCs: How They Contribute to the Improvement of the MOOCs’ Effectiveness

Alexandros Papadimitriou
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 13-04-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-21

The Appeal of Gamification for Master’s Students of Science and Technology

Iwona Mokwa-Tarnowska , Viviana Tarnowska , Magdalena Roszak
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 23-05-2023 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-18


Vol 10 No 2 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Vydavatel
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##