Biedrzycki K.: Absolwent ośmioletniej szkoły podstawowej. Projekt wpisany w tekst podstawy programowej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Budrewicz Z.: „Zamyślmy się, jaka ma być edukacja w Rzeczach Pospolitych, aby człowiek był użytecznym i szczęśliwym”. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Domagała‑Trzebuchowska A.: Wypowiedzi ustne uczniów szkoły podstawowej na lekcjach języka polskiego — analiza wybranych umiejętności retorycznych w kontekście badań i praktyki edukacyjnej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10. Online: https://czasopisma.up.krakow.pl/index.php/dlp.
Google Scholar
Fiszbak J.: O problemach kształcenia polonistycznego w świetle uczniowskich wypowiedzi ankietowych. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Gajak‑Toczek M.: Spotkania z autorytetem na lekcjach języka polskiego w klasach IV—VI. Refleksje wokół serii „Nazywam się…”. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Grudzińska K.: Integracja językowo‑kulturowa ucznia z doświadczeniem migracji w szkole podstawowej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Jaskółowa E.: Nauczyciel polonista wobec nowych wyzwań. (Na marginesach podstawy programowej). „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Kaniewski J.: Szkolna polonistyka w poszukiwaniu modelu wiedzy przedmiotowej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Karkut D.: Zdaniem polonistów — reforma w szkole podstawowej w świetle badań własnych. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Koc K.: Współczesność „źle obecna” w szkole podstawowej, czyli o kryzysie edukacji humanistycznej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Kopeć U.: Struktura uczniowskich opowiadań z dialogiem. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Kucharska‑Babula A.: Jak przybliżyć lekturę do ucznia? Czytanie „Pana Tadeusza” w podstawowej szkole muzycznej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Kwiatkowska‑Ratajczak M.: Jeden uczeń, dwie szkoły — o problemach łączenia edukacji w Polsce i poza jej granicami. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Morawska I.: „Działanie” czy „milczenie” wyobraźni w wypracowaniach uczniów klas siódmych (w roku szkolnym 2017/2018). „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Myrdzik B.: Czy „nowe” jest nowe, czy też jest „poligonem orwellowskiej utopii”? Refleksje na temat ostatniej reformy edukacyjnej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Niesporek‑Szamburska B.: Rozumienie „funkcjonalnego podejścia do nauki o języku” w planie ramowym (podstawie) oraz w jego realizacji. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Nocoń J.: Znawca języka czy człowiek komunikujący się? O strukturze kompetencji językowo‑komunikacyjnej ucznia klas IV—VI szkoły podstawowej wpisanej w podstawę programową z 2017 roku. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Pławecka K.M.: Samokształcenie w edukacji polonistycznej wobec wyzwań związanych z reformą szkoły oraz opinii ósmoklasistów. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Rusek M.: „Archiwum” i „repertuar”. Kłopoty z klasyką w szkole podstawowej. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Sienko M.: Skąd się bierze i na czym polega „szkolna schizofrenia”?. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar
Szoska M.: Nieuchwytna obecność. Film i nowe media w nowej podstawie programowej kształcenia ogólnego. „Annales Universitatis Paedagogicae Cracovienesis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linquaqe Polonae Pertinentia” 2019, t. 10: Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej. Red. Z. Budrewicz i D. Łazarska.
Google Scholar