Archiwalny numer

Vol 8 No 2 (2022)

IJREL

Publikováno: 2023-03-28
##issue.numberOfArticles##: 9
IJREL 8(2) 2022 (Język Polski) Contents (Język Polski) Contributors (Język Polski)

Editorial

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-4


Articles

Online Teacher Training for Global Teaching Contexts – Can E-learning Help Develop Better Language Teachers?

Jarosław Krajka
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 28-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-17

Implementation of a Multilingual Blended Learning Course for Non-formal and Informal Adult Learning during the COVID-19 Pandemic

Ineta Luka
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 20-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-23

Labour Relations and Human Resources: Students’ Perceptions of Their Training in Digital Competences

Triana Arias Abelaira , Belén Mozo Redondo
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-24

World Practices of STEM Education Implementation: Current Problems and Results

Artem Yurchenko , Kateryna Yurchenko , Volodymyr Proshkin , Olena Semenikhina
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-20

Distance Learning at the Level of Primary Education: Parents’ Opinions and Reflections

Marzena Wysocka-Narewska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-20

Learning Technologies for People with Mild Intellectual Disabilities. From Digital Exclusion to Inclusive E-education in Network Society

Alina Betlej , Alina Danileviča
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-20

Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine)

Tetiana Liakh , Tetiana Spirina , Alina Dulia , Ruslan Horchynskyi
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 29-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-21

Students’ Burnout in the E-School Environment: Pilot Study Results of the Validation of the E-learning Burnout Scale

Katarzyna Tomaszek , Agnieszka Muchacka-Cymerman
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 18-12-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-28


Vol 10 No 1 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-11-05


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Vydavatel
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##