Archiwalny numer

Tom 8 Nr 2 (2022)

IJREL

Opublikowane: 2023-03-28
Liczba artykułów: 9
IJREL 8(2) 2022 Contents Contributors

Wstęp

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 29-12-2022 | Abstrakt | s. 1-4


Artykuły

Kształcenie nauczycieli na odległość do celów globalnego nauczania – czy e-learning może pomóc przygotować lepszych nauczycieli języków obcych?

Jarosław Krajka
Język: EN | Data publikacji: 28-12-2022 | Abstrakt | s. 1-17

Wdrożenie wielojęzycznego kursu blended learning dla pozaformalnego i nieformalnego uczenia się dorosłych podczas pandemii COVID-19

Ineta Luka
Język: EN | Data publikacji: 20-12-2022 | Abstrakt | s. 1-23

Postrzeganie przez studentów stosunków pracy i zasobów ludzkich ich szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych

Triana Arias Abelaira , Belén Mozo Redondo
Język: EN | Data publikacji: 29-12-2022 | Abstrakt | s. 1-24

Światowe praktyki wdrażania edukacji STEM: aktualne problemy i wyniki

Artem Yurchenko , Kateryna Yurchenko , Volodymyr Proshkin , Olena Semenikhina
Język: EN | Data publikacji: 29-12-2022 | Abstrakt | s. 1-20

Edukacja zdalna w szkole podstawowej – opinie i refleksje rodziców

Marzena Wysocka-Narewska
Język: EN | Data publikacji: 29-12-2022 | Abstrakt | s. 1-20

Technologie uczenia się dla osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną. Od wykluczenia cyfrowego do e-edukacji włączającej w społeczeństwie sieciowym

Alina Betlej , Alina Danileviča
Język: EN | Data publikacji: 29-12-2022 | Abstrakt | s. 1-20

Analiza potrzeb pracowników socjalnych w zakresie wykorzystania przez nich technologii informacyjno-komunikacyjnych w systemie świadczenia usług socjalnych (Miasto Kijów, Ukraina)

Tetiana Liakh , Tetiana Spirina , Alina Dulia , Ruslan Horchynskyi
Język: EN | Data publikacji: 29-12-2022 | Abstrakt | s. 1-21

Wypalenie uczniów w środowisku e-szkoły: wyniki badań pilotażowych walidacji skali wypalenia e-learningowego

Katarzyna Tomaszek , Agnieszka Muchacka-Cymerman
Język: EN | Data publikacji: 18-12-2022 | Abstrakt | s. 1-28


Tom 10 Nr 1 (2024)
Opublikowane: 2024-11-05


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.