Archiwalny numer

Diel 7 Číslo 2 (2021)

IJREL

Publikované: 2022-02-21
##issue.numberOfArticles##: 11
IJREL 7(2) 2021 (Język Polski) Contents (Język Polski) Contributors (Język Polski)

Editorial

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Anna Studenska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.strony## 1-4


Articles

Five Theses on (Dis)Comfort in the Educational Cultures of Digitality

Theo Hug
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-22

The COVID-19 Impact on Online Education – Opportunities and Challenges in a SWOT Analysis

Ana Cristina Saraiva , Nuno Alves Silva
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-18

Adult Students’ Attitudes Towards Distance Learning During the SARS-Co-V-2 Virus Pandemic

Violetta Rodek , Anna Orlińska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-13

Perception of Information Security in the Process of Distance Learning During the COVID-19 Pandemic on the Example of University Teachers’ Experiences

Agnieszka Kubacka , Daniel Biały , Radosław Gołąb
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-18

Distance Learning in Polish Schools During the Coronavirus Lockdown: the Areas of Success and Failure Experienced by Polish Teachers of English as a FL

Marzena Wysocka-Narewska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-15

“Flavours in Ead” an Innovative Concept and Approach for an Intuitive and Effective E-learning Course

Maria Potes Barbas , Pedro Matos
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-13

Individual and Collaborative Online Learning – Reasonable Compromise

Krzysztof Gurba
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 17-01-2022 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-17

The Socio-emotional Context of E-learning in Teachers’ Opinion

Irena Przybylska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-21

Higher Education Employees’ Workplace Learning Within Three Schemes of International Mobility

Marcin Rojek , Joanna Leek
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-16

Student’s Well-Being in the E-School Environment: Selected Research Results

Agnieszka Buczak , Izabella Maria Łukasik
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 31-12-2021 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 1-20


Diel 10 Číslo 2 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

##common.publisher##
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##