Archiwalny numer

Tom 7 Nr 2 (2021)

IJREL

Opublikowane: 2022-02-21
Liczba artykułów: 11
IJREL 7(2) 2021 Contents Contributors

Wstęp

Wstęp

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Anna Studenska
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | s. 1-4


Artykuły

Tezy o (dys)komforcie w edukacyjnych kulturach cyfryzacji

Theo Hug
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-22

Uwarunkowania oddziaływania COVID-19 na edukację online ‒ szanse i wyzwania w analizie SWOT

Ana Cristina Saraiva , Nuno Alves Silva
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-18

Dorośli uczniowie wobec edukacji zdalnej w dobie pandemii wirusa SARS-Co-V-2

Violetta Rodek , Anna Orlińska
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-13

Postrzeganie bezpieczeństwa informacji w procesie kształcenia na odległość podczas pandemii COVID-19 na przykładzie doświadczeń nauczycieli akademickich

Agnieszka Kubacka , Daniel Biały , Radosław Gołąb
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-18

Nauka na odległość w polskich szkołach w okresie lockdownu: sukcesy i porażki w doświadczeniach nauczycieli języka angielskiego jako obcego

Marzena Wysocka-Narewska
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-15

„Flavours in Ead” innowacyjna koncepcja i podejście do intuicyjnego i efektywnego kursu E-learningowego

Maria Potes Barbas , Pedro Matos
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-13

Indywidualne i zespołowe uczenie się online ‒ rozsądny kompromis

Krzysztof Gurba
Język: EN | Data publikacji: 17-01-2022 | Abstrakt | s. 1-17

Społeczno-emocjonalny kontekst e-learningu w opinii nauczycieli

Irena Przybylska
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-21

Uczenie się pracowników szkolnictwa wyższego w formule trzech rodzajów międzynarodowej mobilności

Marcin Rojek , Joanna Leek
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-16

Samopoczucie ucznia w środowisku e-szkoły: wybrane wyniki badań

Agnieszka Buczak , Izabella Maria Łukasik
Język: EN | Data publikacji: 31-12-2021 | Abstrakt | s. 1-20


Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.