Derrida Jacques, 2016: Gorączka archiwum. Impresja freudowska. Przekł. Jakub Momro. Instytut Badań Literackich PAN, Warszawa.
Google Scholar
Jarecka Dorota, 2016: Rozkręcanie zegara. O wystąpieniach Ewy Zarzyckiej. W: Ewa Zarzycka. Lata świetności. Red. Agnieszka Rayzacher, Dorota Jarecka. Fundacja Lokal Sztuki, Warszawa, s. 51–61.
Google Scholar
Rayzacher Agnieszka, 2016: Jedno mam na celuloidzie, a drugie częściowo. W: Ewa Zarzycka. Lata świetności. Red. Agnieszka Rayzacher, Dorota Jarecka. Fundacja Lokal Sztuki, Warszawa, s. 25–35.
Google Scholar
Steedman Carolyn, 2002: Dust. The Archive and Cultural History. Manchester University Press, Manchester.
Google Scholar
Ujma Magdalena, 2016: „Z sentymentem i wzruszeniem wspominam ten dzień, gdy po raz pierwszy ujawniłam swoje zapiski w zeszytach”. Performatywne pisanie Ewy Zarzyckiej. W: Ewa Zarzycka. Lata świetności. Red. Agnieszka Rayzacher, Dorota Jarecka. Fundacja Lokal Sztuki, Warszawa, s. 77–85.
Google Scholar
Zarzycka Ewa, 2013: Videozeszyty. Wideoperformans. Czas trwania: 10’28’’. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Filmoteka Muzeum. https://artmuseum.pl/pl/filmoteka/praca/zarzycka-ewa-videozeszyty [dostęp: 23.05.2022].
Google Scholar
Zarzycka Ewa, 2022: Na fotografii wszystko jest inaczej. Fotografia jest tym, czym nie jest. „Śląskie Studia Polonistyczne”, nr 1 (19). https://doi.org/10.31261/SSP.2022.19.10.
Google Scholar
Zarzycka Ewa, Baron-Milian Marta, Wójtowicz Aleksander, 2022: Punkty wyjścia. Z Ewą Zarzycką o sztuce performansu, rysunkach i tekstach w transmedialnym archiwum rozmawiają Marta Baron-Milian i Aleksander Wójtowicz. „Śląskie Studia Polonistyczne”, nr 1 (19). https://doi.org/10.31261/SSP.2022.19.11.
Google Scholar
Zawadzki Andrzej, 2003: Noica, Vattimo: „myśl słaba” i jej konsekwencje. „Teksty Drugie” 2003, nr 6, s. 167–178. https://rcin.org.pl/Content/54372/PDF/WA248_70343_P-I-2524_zawadzki-noica.pdf [dostęp: 23.05.2022].
Google Scholar