II Ogólnochińskie Warsztaty Glottodydaktyczne. Pekin, 7—9 kwietnia 2019 r. [Materiały powarsztatowe]. Ambasada RP w Pekinie, Pekin 2019.
Google Scholar
Gębal P.E., Miodunka W.T.: Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. PWN, Warszawa 2020. [e-book, format epub].
Google Scholar
Li Yinan: Dydaktyka polonistyczna wobec inicjatywy „Jeden pas, jeden szlak”: programy i metody. „Spotkania Polonistyk Trzech Krajów — Chiny, Korea, Japonia” 2016/2017, s. 387—398.
Google Scholar
Li Yinan: Literatura polska w Chinach. Przedmowa Yi Lijun. Posłowie Zhao Gang. Uniwersytet Śląski—Wydawnictwo Gnome, Katowice 2017.
Google Scholar
Li Yinan: Recepcja literatury polskiej w Chinach. Wybrane zagadnienia. Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach. 2015. Pobrano z: https://rebus.us.edu.pl/bitstream/20.500.12128/5731/1/Li_Recepcja_literatury_polskiej_w_Chinach.pdf [2.09.2021].
Google Scholar
Madelska L., Warchoł-Schlottmann M.: Odkrywamy język polski. Gramatyka dla uczących (się) języka polskiego jako obcego. Wyd. 2. [Hura!!!]. Prolog Publishing, Kraków 2018.
Google Scholar
Malejka J.: Na głęboką wodę, czyli o zaletach (i wadach) komunikowania się z Chińczykami wyłącznie po polsku. „Spotkania Polonistyk Trzech Krajów — Chiny, Korea, Japonia” 2009, s. 167—177.
Google Scholar
Malejka J.: Podejście międzykulturowe w nauczaniu języka polskiego w Chinach [w druku].
Google Scholar
Malejka J.: Wykorzystanie podejścia międzykulturowego w nauczaniu języka polskiego w Chinach na przykładzie kuchni. „Postscriptum Polonistyczne” 2020, nr 26 (2), s. 77—90. https://doi.org/10.31261/PS_P.2020.26.06.
Google Scholar
Małolepsza M., Szymkiewicz A.: Po polsku 1. Podręcznik studenta. Wyd. 2. popr. [Hura!!!]. Prolog Szkoła Języków Obcych, Kraków 2006.
Google Scholar
Mao Rui: Chińscy studenci o rocznych stażach językowych w Polsce. „Kwartalnik Polonicum” 2018, nr 30, s. 57—66.
Google Scholar
Mazur J.: Lektor języka polskiego w zagranicznym ośrodku akademickim. Oczekiwania i rzeczywistość. W: W kręgu (glotto)dydaktyki. Red. A. Achtelik, K. Graboń. [Polonistyka na początku XXI wieku. Diagnozy, koncepcje, perspektywy. Red. J. Tambor. T. 5]. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2018, s. 55—62.
Google Scholar
Miodunka W., Wróbel J.: Polska po polsku. Podręcznik języka polskiego dla początkujących. T. 1. Interpress, Warszawa 1986.
Google Scholar
Miodunka W.T. et al.: Nauczanie i promocja języka polskiego w świecie. Diagnoza, stan, perspektywy. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2018.
Google Scholar
Ruszer A.: Ogólnochińskie Warsztaty Glottodydaktyczne w Pekinie i promocja języka polskiego w Chinach. [W przygotowaniu].
Google Scholar
Stempek I., Stelmach A.: Polski krok po kroku. Seria podręczników do nauki języka polskiego dla obcokrajowców. Poziom A2. Polish-courses.com, Kraków 2012.
Google Scholar
Tambor J.: Egzotyzmy kulinarne w i na języku Polaków. Rozważania o jedzeniu, mówieniu i pisaniu. „Spotkania Polonistyk Trzech Krajów — Chiny, Korea, Japonia” 2014/2015, s. 83—92.
Google Scholar
Zhao Gang: 60 lat pekińskiej polonistyki. „Azja—Pacyfik” 2014, T. 17, s. 103—113. https://doi.org/10.15804/ap201405.
Google Scholar
Żydek-Bednarczuk U.: Spotkanie kultur. Komunikacja i edukacja międzykulturowa w glottodydaktyce. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2015.
Google Scholar