Ad am s k a M., 2014: Praktyka sukcesji w Polsce. W: M. Ad am s k a, A. B oche ń s ki, E. I s kie r k a -K a s pe re k, R. Koło d ziej, A. Ma rja ń s ki, P. R at aj, M. Tia hny b ok, 2014: Przewodnik po sukcesji w firmach rodzinnych. Kompendium wiedzy. Kraków: PM Doradztwo Gospodarcze.
Google Scholar
Adamska M., Bocheński A., Iskierka-Kasperek E., Kołodziej R., Marjańs ki A., R at aj P., Tia h ny b ok M., 2014: Przewodnik po sukcesji w firmach rodzinnych. Kompendium wiedzy. Kraków: PM Doradztwo Gospodarcze.
Google Scholar
B ou r die u P., 1985: The Social Space and the Genesis of Groups. „Theory and Society”, Vol. 14, Nr 6, s. 723—744.
Google Scholar
B ou r die u P., 2005: Dystynkcja. Społeczna krytyka władzy sądzenia. Przeł. P. Biło s. Warszawa: Scholar.
Google Scholar
B ou r die u P., 2008: Zmysł praktyczny. Przeł. M. Fal s ki. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Bucholc M., 2012: Konserwatywna utopia kapitalizmu. Etyczne iluzje międzywojennego kupiectwa. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Bu d zia k T., 2012: Sukcesja w rodzinie biznesowej. Spojrzenie praktyczne. Warszawa: Poltext.
Google Scholar
Bu d zia k T., 2014: Esencja sukcesji. Gliwice: Helion.
Google Scholar
D oma ń s ki H., 2015: Czy w Polsce są klasy społeczne? Warszawa: Wydawnictwo Krytyki Politycznej.
Google Scholar
Eyal G., Szelenyi I., Tow nsley E.R., 1998: Making Capitalism without Capitalists. Class Formation and Elite Struggles in Post-Communist Central Europe. London— New York: Verso.
Google Scholar
G a r d aw s ki J., 2013: Społeczna genealogia klasy przedsiębiorców prywatnych w III Rzeczpospolitej. W: J. G a r d aw s ki, red.: Rzemieślnicy i biznesmeni. Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw prywatnych. Warszawa: Scholar.
Google Scholar
Ja c y n o M., 1997: Iluzje codzienności. O teorii socjologicznej Pierre’a Bourdieu. Warszawa: Wydawnictwo IFiS PAN.
Google Scholar
L ewa n d ow s k a A., 2015: Kody wartości, czyli jak skutecznie przejść sukcesję w firmie rodzinnej. Poznań: Lewandowska i Partnerzy.
Google Scholar
L ewa n d ow s k a A., Lipie c J., 2015: Konstytucje firm rodzinnych. W kierunku długowieczności. Warszawa: Wolters Kluwer.
Google Scholar
Lewandowska A., Safin K., Pluta J., Widz M., Hadryś-Nowak A., Jączyńs k a M., 2015: Diagnoza sytuacji sukcesyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych w Polsce. Poznań: Instytut Biznesu Rodzinnego.
Google Scholar
L ewa n d ow s k a A., Tylcz y ń s ki Ł., 2015: Kluczowe wyzwania sukcesyjne w polskich firmach rodzinnych na podstawie: “Global University Entrepreneurial Spirit Students’ Survey” oraz „Diagnozy sytuacji sukcesyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych w Polsce”. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, T. 16, z. 7, s. 105—121.
Google Scholar
Mill s Ch.W., 1965: Białe kołnierzyki. Amerykańskie klasy średnie. Przeł. P. G r a f f. Warszawa: Książka i Wiedza.
Google Scholar
O s s ow s ki S., 1968: Dzieła. T. 5. Warszawa: PWN.
Google Scholar
Sa f i n K., 2007: Przedsiębiorstwo rodzinne. Istota i zachowania strategiczne. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Google Scholar
Safin K., Pluta J., Pabjan B., 2014: Strategie sukcesyjne polskich przedsiębiorstw rodzinnych. Warszawa: Difin.
Google Scholar
St a ni sz ki s J., 1990: Political Capitalism in Poland. “East European Politics and Societies”, Nr 5.
Google Scholar
Szle n d a k T., 2010: Socjologia rodziny. Ewolucja, historia, zróżnicowanie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Wa silew s ki J., 1995: Formowanie się nowej elity. Jak wiele nomenklatury zostało? W: A. Sułe k, J. St yk, red.: Ludzie i instytucje. Stawanie się ładu społecznego. Lublin: Wydawnictwo UMCS.
Google Scholar
Za r ycki T., 2009: The Power of Intelligentsia: The Rywin Affair and the challenge of applying the concept of cultural capital to analyze Poland’s elites. “Theory and Society”, Vol. 38, Nr 6, s. 613—648.
Google Scholar