Archiwalny numer

Vol. 2 Núm. 2 (2016)

IJREL

Publicado: 2016-06-13
Número de artículos: 10
IJREL 2(2) 2016 (English) IJREL 2(2) 2016 (Język Polski)

Articles

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Idioma: EN | Fecha de publicación: 22-03-2020 | Resumen | p. 5-8

Szkolenie menedżerów e-learningu w zakresie projektowania najnowocześniejszego środowiska nauczania elektronicznego

Nataliia Morze , Oksana Buinytska
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 11-27

Badania visual literacy w transliteracy jako główne zdolności do rozumienia i komunikowania się w XXI wieku

Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 31-50

Porównanie kompetencji nauczycieli w kształceniu w pełnym wymiarze czasu i w blended learningu

Hanne Lore Bobáková , Janusz Karpeta
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 51-61

Technologiczne i etyczne wyzwania szkolenia tłumaczy na Ukrainie oraz kwestie nowoczesnego rozwoju ICT

Mykola O. Nakaznyi , Olha Yu. Nesterova
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 62-78

Model spójności nauczania

Pavel Kapoun
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 81-91

Słowa znaczą. Słowa wyglądają. Słowa (się) sprzedają

Małgorzata Bortliczek
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 92-103

DLCC 2016 - Raport z Międzynarodowej Konferencji w Cieszynie/Ustroniu

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Agnieszka Heba
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 107-112

Raport z Konferencji w Melbourne

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 113-117

Raport z Międzynarodowej Konferencji w Sankt Petersburgu

Olga Yakovleva
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2016 | Resumen | p. 118-120


Vol. 10 Núm. 2 (2024)
Publicado: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Editor
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencia CC

Licencja CC BY-SA

Este sitio web utiliza cookies para su correcto funcionamiento. Para aprovechar todas las funciones de la plataforma, acepte las cookies.