Archiwalny numer

Tom 2 Nr 2 (2016)

IJREL

Opublikowane: 2016-06-13
Liczba artykułów: 10
IJREL 2(2) 2016 (English) IJREL 2(2) 2016

Artykuły

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 22-03-2020 | Abstrakt | s. 5-8

Szkolenie menedżerów e-learningu w zakresie projektowania najnowocześniejszego środowiska nauczania elektronicznego

Nataliia Morze , Oksana Buinytska
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 11-27

Badania visual literacy w transliteracy jako główne zdolności do rozumienia i komunikowania się w XXI wieku

Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 31-50

Porównanie kompetencji nauczycieli w kształceniu w pełnym wymiarze czasu i w blended learningu

Hanne Lore Bobáková , Janusz Karpeta
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 51-61

Technologiczne i etyczne wyzwania szkolenia tłumaczy na Ukrainie oraz kwestie nowoczesnego rozwoju ICT

Mykola O. Nakaznyi , Olha Yu. Nesterova
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 62-78

Model spójności nauczania

Pavel Kapoun
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 81-91

Słowa znaczą. Słowa wyglądają. Słowa (się) sprzedają

Małgorzata Bortliczek
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 92-103

DLCC 2016 - Raport z Międzynarodowej Konferencji w Cieszynie/Ustroniu

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Agnieszka Heba
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 107-112

Raport z Konferencji w Melbourne

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 113-117

Raport z Międzynarodowej Konferencji w Sankt Petersburgu

Olga Yakovleva
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2016 | Abstrakt | s. 118-120


Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.