Archiwalny numer

Nr 12 (2016)

Political Preferences

Opublikowane: 2016-12-01
Liczba artykułów: 13

Articles

Opinie w sprawie zmian w polskim systemie politycznym

Robert Paweł Alberski
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Determinanty zmiany systemu wyborczego

Waldemar Wojtasik
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Prezydencjalizacja zachowań wyborczych w elekcji parlamentarnej w 2015 roku

Wojciech Peszyński
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Nielojalne szable? O badaniu zaplecza prezydenta miasta in spe za pomocą zmodyfikowanej metody AHP

Maciej Drzonek
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Upartyjnienie versus personalizacja jako czynniki determinujące zachowania wyborcze w krajowych elekcjach w 2015 roku

Dominik Szczepański
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Nastawienie do imigrantów a mechanizm powstawania nowych partii politycznych – przypadek Polski

Maciej Marmola
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Preferowane wartości podstawowe a zachowania wyborcze w elekcji parlamentarnej 2015 roku

Agnieszka Turska-Kawa
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Wolność polityczna i własność prywatna jako wartości liberalne trwale zakorzenione w świadomości Polaków

Danuta Plecka , Patrycja Rutkowska
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Budżet partycypacyjny – nowe narzędzie w rękach obywateli

Karolina Tybuchowska-Hartlińska
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Rola mediów społecznościowych w komunikacji partii politycznych i podejmowaniu decyzji wyborczych przez ich wyborców.

Marta Bodys
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Społeczne postrzeganie metody door-to-door

Agnieszka Łukasik-Turecka
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu – studium kampanii wyborczych 2015

Agata Olszanecka-Marmola
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt

Internet jako interaktywne narzędzie pozycjonowania ofert politycznych

Wiktor Widera
Język: PL | Data publikacji: 01-10-2016 | Abstrakt


Tom 31 Nr 1-2 (2023)
Opublikowane: 2023-08-17



eISSN: 2449-9064
Logo DOI 10.31261/polpre

Wydawca
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Fundacja Uniwersytetu Śląskiego

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.