Opublikowane: 2020-12-07

Nowe technologie na lekcjach języka polskiego

Agnieszka Handzel Logo ORCID

Abstrakt

The article discusses changes in education that have resulted from the digital revolution. The author analyses changes in young people’s behaviour, their mentality, their methods of learning and the consequences of these changes. She describes the situation of young people and teachers being forced to change their way of thinking and modernize the modes of cooperation at school. She presents some possibilities of using multimedia tools in Polonistic didactics. They can help in the effective shaping of skills needed to function properly in the future.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Handzel, A. (2020). Nowe technologie na lekcjach języka polskiego. Postscriptum Polonistyczne, 14(2), 205–217. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/PPol/article/view/10462

Tom 14 Nr 2 (2014)
Opublikowane: 2020-12-15


ISSN: 1898-1593
eISSN: 2353-9844
Ikona DOI 10.31261/PS_P

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.