Amejko L., 1996, Dwadrzewko, „Dialog”, nr 5–6.
Google Scholar
Belsey C., 1985, Constructing the Subject: Deconstructing the Text, in: Newton J., Roesenfelt D., edit., Feminist Criticism and Social Change: Sex, Class and Race in Literature and Culture, New York.
Google Scholar
Bojarska A., 1992, Meeting, „Dialog”, nr 8.
Google Scholar
Cabianka M., 2004, Delfiny i spodouste, „Dialog”, nr 2–3.
Google Scholar
Cranny-Francis A., Kirby J., Waring W., Stavropoulos P., 2003, Gender Studies. Terms and Debates, New York.
Google Scholar
Czubaj M., 1997, Z pustego w próżne, „Dialog”, nr 10.
Google Scholar
Filipowicz H., 2001, Taboo Topics in Polish and Polish/Jewish Cultural Studies, „The Journal of the International Institute”, nr 1.
Google Scholar
Górnicka-Boratyńska A., red., 1999, Chcemy całego życia: antologia tekstów feministycznych, Warszawa.
Google Scholar
(Grabowska, sygn. 452) Grabowska M., b.r., Sprawiedliwość. Poważna komedia w 4ch aktach, Kraków (Archiwum Artystyczne i Biblioteka Teatru im. J. Słowackiego, sygn. 451).
Google Scholar
Grossman E., 2005, Who’s Afraid of Gender and Sexuality? Plays by Women, „Contemporary Theatre Review”, nr 1.
Google Scholar
Irigaray L., 1985, This Sex which is Not One, trans. Porter C., Ithaca.
Google Scholar
Józefacka M., 1966, Maskarada Phylii, czyli o komediach Pawlikowskiej, „Dialog”, nr 1.
Google Scholar
Kałwa D., 2002. Przełomy polityczne z perspektywy gender: kilka refleksji historycznych, w: Radkiewicz M., red., Gender – kultura – społeczeństwo. Kraków.
Google Scholar
Kofta K., 1993, Salon profesora Mefisto, „Dialog” 38, nr 6: 34.
Google Scholar
Lachnit E., 1996, Człowiek ze śmieci, „Dialog”, nr 5–6.
Google Scholar
Lachnit E., 1997, Obrażeni, „Dialog” nr 10.
Google Scholar
Lachnit E., 2000, Złodziejki chleba, „Dialog”, nr 7.
Google Scholar
Marczak-Oborski S., red., 1972, Bibliografia dramatu polskiego, t. 2, Warszawa.
Google Scholar
(MorozowiczSzczepkowska, sygn. 3228) Morozowicz-Szczepkowska M., b.r., Milcząca siła, Kraków (Archiwum Artystyczne i Biblioteka Teatru im. J. Słowackiego, sygn. 3238).
Google Scholar
(MorozowiczSzczepkowska, sygn. 2256.37) Morozowicz-Szczepkowska M., b.r., Walący się dom, Kraków (Archiwum Artystyczne i Biblioteka Teatru im. J. Słowackiego, sygn. 2256.37).
Google Scholar
Morozowicz-Szczepkowska M.,. 1933. Sprawa Moniki. Sztuka w 3ch aktach. Warszawa.
Google Scholar
Nałkowska Z., 1990, Utwory dramatyczne, Warszawa.
Google Scholar
Pawlikowska-Jasnorzewska M., 1986, Dramaty, Bolecka A., red., t. 1–2, Warszawa.
Google Scholar
Popiel J., 1995, Dramat a teatr polski dwudziestolecia międzywojennego, Kraków.
Google Scholar
(Rylska, sygn. 1164) Rylska Z., b.r., Głębia na Zimnej. Sztuka w 7miu obrazach, Kraków (Archiwum Artystyczne i Biblioteka Teatru im. J. Słowackiego, sygn. 1164).
Google Scholar
Schroeder P., 1996, The Feminist Possibilities of Dramatic Realism, Cranbury NJ.
Google Scholar
Solomon A., 1997, Re-Dressing the Canon. Essays on Theater and Gender, London – New York.
Google Scholar
Strońska A., 1992, Prostak, „Dialog”, nr 9.
Google Scholar
Szczawińska W., 2005, Dramaturgia ponad diagnozami, „Dialog”, nr 9.
Google Scholar
Wróbel A., 1999, Co się dzieje z modlitwami niegrzecznych dzieci, „Dialog”, nr 4.
Google Scholar
Żeleński T. (Boy), 1965, Flirt z Melpomeną. Wieczór dziewiąty i dziesiąty, red. H. Markiewicz, t. 23, Warszawa.
Google Scholar
Żeleński T. (Boy), 1970, Murzyn zrobił… wrażeń teatralnych seria siedemnasta, red. H. Markiewicz, t. 27, Warszawa.
Google Scholar
Żeleński, T. (Boy), 1966, Okno na życie. Ludzie i bydlątka, red. H. Markiewicz, t. 24, Warszawa.
Google Scholar
Żeleński, T. (Boy), 1969, Perfumy i krew. Krótkie spięcie. Wrażenia teatralne, red. H. Markiewicz, t. 26, Warszawa.
Google Scholar
Żeleński, T. (Boy), 1968, Reflektorem w serce. Romanse cieniów. Wrażenia teatralne, red. H. Markiewicz, t. 25, Warszawa.
Google Scholar
Żeleński, T. (Boy), 1975, 1001 Noc teatru. Wrażenia teatralne: seria osiemnasta, red. H. Markiewicz, t. 28, Warszawa.
Google Scholar