Barthes R., 2000, Mitologie, przeł. Kłosiński K., Warszawa.
Google Scholar
Brzozowicz G., 2005, Oswojony bunt? Trzy pytania o polski hiphop, „Dialog”, nr 3.
Google Scholar
Burszta W.J., 2002, Kultura popularna jako wspólnota uczuciowa, „Kultura Popularna”, nr 0.
Google Scholar
Burszta W.J., Kuligowski W., 1999, Dlaczego kościotrup nie wstaje. Ponowoczesne pejzaże kultury, Warszawa.
Google Scholar
Burszta W.J., Kuligowski W., 2005, Sequel. Dalsze przygody kultury w globalnym świecie, Warszawa.
Google Scholar
Chłopek M., 2005, Bikiniarze. Pierwsza polska subkultura, Warszawa.
Google Scholar
Druh Sławek, 2005, Wstęp, w: Miszczak R., red., Beaty, rymy, życie. Leksykon muzyki hiphop, Poznań.
Google Scholar
Kajak P., 2006, Utwór hiphopowy — tekst kultury czy tekst braku kultury, w: Mazur J., RzeszutkoIwan M., red., Teksty kultury. Oblicza komunikacji XXI wieku, Lublin 2006.
Google Scholar
Kołodziejczyk M., 2006, Cały ten zgiełk. Muzyka niepoprawna politycznie, „Pomocnik Historyczny. Bezpłatny dodatek tygodnika POLITYKA”, nr 4, sierpień [dodatek do „Polityki” 34/2006].
Google Scholar
Kołodziejek E., 2005, Człowiek i świat w języku subkultur, Szczecin.
Google Scholar
Kuligowski W., 2005, Hiphop: w poszukiwaniu domu, „Czas Kultury”, nr 2.
Google Scholar
Muggleton D., 2004, Wewnątrz subkultury. Ponowoczesne znaczenie stylu, Kraków.
Google Scholar
ortegacartel.com (data dostępu 10.03.2006 r.).
Google Scholar
plhh.com/KLIPY/Raport%20z%20USA.avi (data dostępu 27.03.2006 r.).
Google Scholar
Public Enemy, 1994, Give it up, album Muse SicknHour Mess Age, New York (Def Jam Recordings).
Google Scholar
Shusterman R., 1998, Piękna sztuka rapowania, w: Shusterman R., Estetyka pragmatyczna. Żywe piękno i refleksja nad sztuką, Wrocław.
Google Scholar
Sulima R., 2007, Jak pisać o polskiej kulturze popularnej, w: Czubaj M., red., Biodra Elvisa Presleya. Od paleoherosów do neofanów, Warszawa.
Google Scholar