Besnard J.-P., 2014, Theatre forum, Clermont–Ferrand.
Google Scholar
Brooks R.A., 1990, Elephants Don’t Play Chess, „Robotics and Autonomous Systems”, t. 6.
Google Scholar
Cushner K., 2009, Human Diversity in Education: An Integrative Approach, New York.
Google Scholar
Dziak A., 2016, Teksty kultury uczestnictwa w szkole, w: Dąbrówka A., Maryl M., Wójtowicz A., red., Teksty kultury uczestnictwa, Warszawa.
Google Scholar
Gębal P., 2018, Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjnoinkluzyjne, Kraków.
Google Scholar
Jenkins H., 2007, Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, przeł. Bernatowicz M., Filiciak M., Warszawa.
Google Scholar
Kaczmarczyk K., 2017, O podstawowych założeniach narratologii transmedialnej i o jej miejscu wśród narratologii klasycznych i postklasycznych, w: Kaczmarczyk K., red., Narratologia transmedialna. Teorie, praktyki, wyzwania, Kraków.
Google Scholar
Lakoff G., Johnson M., 1980, Metaphors We Live By, Chicago.
Google Scholar
Lakoff G., Johnson M., 1999, Philosophy in the Flesh: The Embodied Mind and Its Challenge to Western Thought, New York.
Google Scholar
Lipińska E., Seretny A., 2018, Od języka pierwszego przez odziedziczony i drugi do języka ojczystego – o polszczyźnie polskiego ucznia imigranta/reemigranta, w: Gębal P., red., Edukacja wobec migracji. Konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne, Kraków.
Google Scholar
Maryl M., 2016, Teksty – kultury – uczestnictwa, w: Dąbrówka A., Maryl M., Wójtowicz A., red., Teksty kultury uczestnictwa, Warszawa.
Google Scholar
Menary R., 2010, Introduction to the Special Issue on 4E Cognition, „Phenomenology and the Cognitive Sciences”, t. 9, nr 4.
Google Scholar
Moryń M., 2008, Patos życia a doświadczenie w „Nowej fenomenologii” Hermanna Schmitza, „Słupskie Studia Filozoficzne”, nr 7.
Google Scholar
Pamuła-Behrens A., Szymańska M., 2018b, Nauczanie języka edukacji szkolnej uczniów z doświadczeniem migracji, „Języki Obce w Szkole”, nr 2.
Google Scholar
Ryan M.-L., 2015, Transmedia Storytelling. Industry Buzzword or New Narrative Experience?, „Storyworlds: A Journal of Narrative Studie”, nr 2 (7).
Google Scholar
Welsch W., 1998, Transkulturowość. Nowa koncepcja kultury, w: Kubicki R., red., Filozoficzne konteksty koncepcji rozumu transwersalnego. Wokół koncepcji Wolfganga Welscha, Poznań.
Google Scholar
Wilkoszewska K., 2004, Estetyka transkulturowa, Kraków.
Google Scholar
Wilkoszewska K., 2010, O możliwości dzielenia doświadczeń. Perspektywa transkulturowa, „Annales Universitias Mariae CurieSkłodowska”, vol. XXXV.
Google Scholar
Załuski T., 2010, Transmedialność?, w: Załuski T., red., Sztuki w przestrzeni transmedialnej, Łódź.
Google Scholar
Netografia
Google Scholar
Duch W., 2007, Neuroestetyka i ewolucyjne podstawy przeżyć estetycznych, http://www.fizyka.umk.pl/publications/kmk/07-Neuroestetyka.pdf [dostęp: 20.06.2018].
Google Scholar
Pamuła-Behrens A., Szymańska M., 2018a, Metodyka nauczania języka edukacji szkolnej uczniów z doświadczeniem migracji. Metoda JESPL – MATEMATYKA, Kraków, http://fundacjareja. eu/dopobrania/ [dostęp: 30.03.2019].
Google Scholar
https://breathestory.com [dostęp: 30.03.2019].
Google Scholar
http://www.loesje.pl/images/stories/plakatypdf/2018/Moja_mowa.pdf [dostęp: 30.03.2019].
Google Scholar