Amiel I., 1999, Osmaleni, Izabelin.
Google Scholar
Birenbaum H., 2007, Nadzieja umiera ostatnia. Wyprawa w przeszłość, Oświęcim.
Google Scholar
Buryła S., 2012, Topika Holocaustu. Wstępne rozpoznanie, „Świat Tekstów. Rocznik Słupski”, nr 10. Famulska K., Żurek S.J., 2012, Literatura polska w Izraelu. Leksykon. Kraków – Budapeszt.
Google Scholar
Fink I., 1990, Podróż, Londyn.
Google Scholar
Głowacka D., 2004, Znikające ślady: Emmanuel Levinas, literackie świadectwo Idy Fink i sztuka Holokaustu, „Literatura na Świecie”, nr 1–2.
Google Scholar
Głowiński M., 1999, Czarne sezony, Warszawa
Google Scholar
Janion M., 2009, Bohater, spisek, śmierć. Wykłady żydowskie, Warszawa.
Google Scholar
Janus-Sitarz A., 2013, Przyjemność i odpowiedzialność w lekturze, Kraków.
Google Scholar
Langer L.L., 2004, Neutralizowanie Holokaustu, przeł. J. Mikos J., „Literatura na Świecie”, nr 1–2. Olczak-Ronikier J., 2012, W ogrodzie pamięci, Kraków.
Google Scholar
Arkusze egzaminacyjne
Google Scholar
http://www.interklasa.pl/portal/index/dokumenty/interklasa/polski_rozsz.pdf?page=info& action=showdoc&oid=309800 [dostęp: 30.01.2018]
Google Scholar
Podstawa programowa z komentarzami. T. 2. Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, 2009, Warszawa.
Google Scholar
Podstawa programowa podpisana 30.01.2018 Język polski: liceum ogólnokształcące i technikum: http://men.gov.pl/wp-content/uploads/2018/01/zalacznik-nr-1.pdf [dostęp: 30.01.2018].
Google Scholar