Abou-Samra M. i in., 2016, Édito. Méthode de français. Niveau A2, Les Éditions Didier, Paris (Édito A2).
Google Scholar
Alcaraz M. i in., 2016, Édito. Méthode de français. Niveau A1, Les Éditions Didier, Paris (Édito A1).
Google Scholar
Baglieto D., Girardeau B., Mistichelli M., 2011, Agenda A1. Méthode de français, Hachette Livre, Vanves (Agenda 1).
Google Scholar
Baglieto D., Gloanec A., 2011, Agenda A2. Méthode de français, Hachette Livre, Vanves (Agenda 2).
Google Scholar
Berthet A. i in., 2012a, Alter ego+ A1, Hachette Livre, Vanves (Alter ego 1).
Google Scholar
Berthet A. i in., 2012b, Alter ego+ A2, Hachette Livre, Vanves (Alter ego 2).
Google Scholar
Besse H., Porquier R., 1991, Grammaire et didactique des langues, Didier, Paris.
Google Scholar
Biras P. i in., 2018, Défi A2, Éditions Maison des Langues, Paris (Défi 2).
Google Scholar
Le Bougnec J.T., Lopes M.J., 2016a, Texto 1. A1. Méthode de français, Hachette Livre, Vanves (Texto 1).
Google Scholar
Le Bougnec J.T., Lopes M.J., 2016b, Texto 2. A2. Méthode de français, Hachette Livre, Vanves (Texto 2).
Google Scholar
Le Bougnec J.T., Lopes M.J., 2020a, Inspire 1, Méthode de français A1, Hachette Livre, Vanves (Inspire A1).
Google Scholar
Le Bougnec J.T., Lopes M.J., 2020b, Inspire 2, Méthode de français A2, Hachette Livre, Vanves (Inspire A2).
Google Scholar
Boutégege R., Supryn-Klepcarz M., 2019, Francofolie express 1. Podręcznik do języka francuskiego dla liceum i technikum, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa (Francofolie express 1).
Google Scholar
Boutégege R., Supryn-Klepcarz M., 2020, Francofolie express 2. Podręcznik do języka francuskiego dla liceum i technikum, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa (Francofolie express 2).
Google Scholar
Boutégege R. i in., 2019, Exploits 1. Podręcznik do nauki języka francuskiego dla liceum i technikum, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa (Exploits 1).
Google Scholar
Boutégege R. i in., 2020, Exploits 2, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa (Exploits 2).
Google Scholar
Chahi F., Denyer M., Gloanec A., 2018, Défi 1. Méthode de français. A1, Éditions Maison des langues, Paris (Défi 1).
Google Scholar
Chahi F., Huor C., Malorey C., 2015, Entre nous 2. Méthode de français A2, Maison des Langues, Paris (Entre nous 2).
Google Scholar
Chanéac-Knight L., 2019, #LaClasse. Méthode de Français A1. CLE International, Paris (#LaClasse A1).
Google Scholar
Cocton M.N. i in., 2019b, L’Atelier. Méthode de français A2, Didier, Paris (L’Atelier A2).
Google Scholar
Cocton M.N. i in., 2019a, L’Atelier. Méthode de français A1, Didier, Paris (L’Atelier A1).
Google Scholar
Conseil de l’Europe, 2018, Cadre européen commun de référence : apprendre, enseigner, évaluer. Volume complémentaire avec de nouveaux descripteurs, Conseil de l’Europe. Division des Politiques Éducatives. Service de l’Education, Strasbourg.
Google Scholar
Courteaud F., Gómez-Jordana S., Pruvost N., 2017, Entre nous 1. Méthode de français A1, Editions Maison des langues, Paris (Entre nous 1).
Google Scholar
Cuq J.P., Gruca I., 2002, Cours de didactique du français langue étrangere et seconde, Presses Universitaires de Grenoble, Grenoble.
Google Scholar
Gallon F., Himber C., 2019, En action! 1. Podręcznik wieloletni dla szkół ponadpodstawowych, Wydawnictwo Hachette Polska, Warszawa (En Action! A1).
Google Scholar
Gallon F., Himber C., 2020, En action! 2. Podręcznik wieloletni dla szkół ponadpodstawowych, Wydawnictwo Hachette Polska, Warszawa (En Action! A2).
Google Scholar
Gębal P.E., 2019, Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Google Scholar
Hirschsprung N., Tricot T., 2017, Cosmopolite 1. Méthode de français A1, Hachette Livre, Vanves (Cosmopolite 1).
Google Scholar
Hirschsprung N. i in., 2017, Cosmopolite 2. Méthode de français A2, Hachette Livre, Vanves (Cosmopolite 2).
Google Scholar
Janowska I., 2011, Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego, Universitas, Kraków.
Google Scholar
Komorowska H., 2005, Metodyka nauczania języków obcych, Fraszka Edukacyjna, Warszawa.
Google Scholar
Piotrowska-Skrzypek M. i in., 2019a, C’est Parti! Podręcznik do nauki języka francuskiego. 1-A1, Draco, Kraków (C’est Parti! 1).
Google Scholar
Piotrowska-Skrzypek M. i in., 2019b, C’est Parti! podręcznik do nauki języka francuskiego. 2-A2, Draco, Kraków (C’est Parti! 2).
Google Scholar
Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum. Język obcy nowożytny, 2018, https://podstawaprogramowa.pl/Liceum-technikum/Jezyk-Obcy-nowozytny [dostęp: 4.05.2022].
Google Scholar
Rada Europy, 2003, Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, Wydawnictwa Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, Warszawa.
Google Scholar
Skolimowski H., 1993, Filozofia Żyjąca. Ekofilozofia jako Drzewo Życia, Wydawnictwo Pusty Obłok, Warszawa.
Google Scholar
Skubała P., 2010, Dekalog kompetentnego nauczyciela i ucznia – edukacja środowiskowa we współczesnej szkole, w: P. Skubała, I. Kukowka, Zrozumieć przyrodę na nowo. 10 zasad jak uczyć o przyrodzie, by budować motywację do działań ekologicznych, [Zeszyty Ekologiczne, 1], Pracownia na rzecz Wszystkich Istot, Bystra, s. 5–39.
Google Scholar
Todd S.B., Vial C., 2019, #LaClasse. Méthode de Français A2, CLE International, Paris (#LaClasse A2).
Google Scholar