Archiwalny numer

Tom 4 Nr 1 (2018)

IJREL

Opublikowane: 2018-01-13
Liczba artykułów: 8
IJREL 4(1) 2018 (English) IJREL 4(1) 2018 ijrel 4(1) 2018 (Español (España))

Artykuły

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 01-02-2020 | Abstrakt | s. 5-8

Od sokratejskiego behawioryzmu do cyfrowego konstruktywizmu

António Manuel Diogo dos Reis , Olga Yakovleva , Eugenia Smyrnova-Trybulska , Nataliia Morze
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 11-28

Umiędzynarodowienie podejścia nastawionego na kształtowanie kompetencji w edukacji w świecie cyfrowym – opinie ekspertów

Debata prowadzona przez badaczy projektu IRNet

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Piet Kommers , Nataliia Morze , Iryna Sekret , Tatiana Pavlova , Iwona Mokwa-Tarnowska
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 29-43

Nowe technologie w szkole polskiej: rzeczywistość i perspektywy rozwoju

Barbara Grabowska , Łukasz Kwadrans
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 44-56

Training for Future Primary School Teachers to Use the Learning Apps Service in Teaching Mathematics

Svetlana Skvortsova , Tetiana Britskan
Język: EN | Data publikacji: 22-03-2018 | Abstrakt | s. 59–77

E-tutor w e-learningu

Andrei Fedoseev
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 78-86

Wymogi tworzenia systemu gier edukacyjnych dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem aplikacji mobilnych

Vladyslav Bilous
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 87-100

Raport z wdrożenia Pakietu Roboczego Work Package ൱: „Rozpowszechnienie wyników projektu” realizowanego w ramach projektu IRNet

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Josef Malach , Nataliia Morze , Piet Kommers , Tatiana Noskova , Paulo Pinto , Sixto Cubo Delgado , Martin Drlík , Tomayess Issa , Maryna Romanyukha
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 103-134


Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.