Archiwalny numer

Diel 4 Číslo 1 (2018)

IJREL

Publikované: 2018-01-13
##issue.numberOfArticles##: 8
IJREL 4(1) 2018 (English) IJREL 4(1) 2018 (Język Polski) ijrel 4(1) 2018 (Español (España))

Articles

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2020 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 5-8

Od sokratejskiego behawioryzmu do cyfrowego konstruktywizmu

António Manuel Diogo dos Reis , Olga Yakovleva , Eugenia Smyrnova-Trybulska , Nataliia Morze
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.pl_PL## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 11-28

Umiędzynarodowienie podejścia nastawionego na kształtowanie kompetencji w edukacji w świecie cyfrowym – opinie ekspertów

Debata prowadzona przez badaczy projektu IRNet

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Piet Kommers , Nataliia Morze , Iryna Sekret , Tatiana Pavlova , Iwona Mokwa-Tarnowska
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.pl_PL## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 29-43

Nowe technologie w szkole polskiej: rzeczywistość i perspektywy rozwoju

Barbara Grabowska , Łukasz Kwadrans
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.pl_PL## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 44-56

Training for Future Primary School Teachers to Use the Learning Apps Service in Teaching Mathematics

Svetlana Skvortsova , Tetiana Britskan
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.en_US## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 22-03-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 59–77

E-tutor w e-learningu

Andrei Fedoseev
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.pl_PL## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 78-86

Wymogi tworzenia systemu gier edukacyjnych dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem aplikacji mobilnych

Vladyslav Bilous
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.pl_PL## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 87-100

Raport z wdrożenia Pakietu Roboczego Work Package ൱: „Rozpowszechnienie wyników projektu” realizowanego w ramach projektu IRNet

Eugenia Smyrnova-Trybulska , Josef Malach , Nataliia Morze , Piet Kommers , Tatiana Noskova , Paulo Pinto , Sixto Cubo Delgado , Martin Drlík , Tomayess Issa , Maryna Romanyukha
##plugins.themes.modern.jezykzgloszenia##: ##locale.name.pl_PL## | ##plugins.themes.modern.datapublikacjiartykulu##: 01-02-2018 | ##plugins.themes.modern.abstraktrozwijany## | ##plugins.themes.modern.strony## 103-134


Diel 10 Číslo 2 (2024)
##plugins.themes.libcom.datePublished##: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

##common.publisher##
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

##plugins.themes.libcom.licence_CC##

Licencja CC BY-SA

##plugins.themes.libcom.BOCookieBarText##