Archiwalny numer

Vol. 4 Núm. 2 (2018)

IJREL

Publicado: 2018-06-03
Número de artículos: 8
IJREL 4(2) 2018 (English)

Articles

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Idioma: EN | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 5-8

Wprowadzanie robotyki jako współczesnego trendu w edukacji STEM

Nataliia Morze , Oksana Strutynska , Mariia Umryk
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 11-32

Stosowanie kodów QR w stymulowaniu edukacji matematycznej i informatycznej

Lilla Koreňová , Jozef Hvorecký
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 33-44

Wpływ uniwersyteckiego innowacyjnego środowiska edukacyjnego na rozwój cyfrowych kompetencji STEM

Nadiia Balyk , Galina Shmyger , Yaroslav Vasylenko
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 45-59

MDB jako efektywna platforma komunikacji między uczniami a nauczycielami: studium z Uniwersytetu Wirtualnego w Pakistanie

Nadia Saleem , Aisha M Din , Saba Sadiq , Masroor Ahmed
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2021 | Resumen | p. 61-75

Multimedialna prezentacja wykładu jako środek postrzegania, rozumienia oraz zapamiętywania informacji edukacyjnej przez uczniów

Svetlana Skvortsova , Maryna Haran
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 79-105

Internet – w kontekście edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju

Natalia Maria Ruman
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 107-123

Raport z Międzynarodowej Konferencji DLCC2018, 15-16 października 2018, Polska

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Idioma: PL | Fecha de publicación: 01-02-2018 | Resumen | p. 127-136


Vol. 10 Núm. 2 (2024)
Publicado: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Editor
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencia CC

Licencja CC BY-SA

Este sitio web utiliza cookies para su correcto funcionamiento. Para aprovechar todas las funciones de la plataforma, acepte las cookies.