Archiwalny numer

Tom 4 Nr 2 (2018)

IJREL

Opublikowane: 2018-06-03
Liczba artykułów: 8
IJREL 4(2) 2018 (English)

Artykuły

Editorial

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: EN | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 5-8

Wprowadzanie robotyki jako współczesnego trendu w edukacji STEM

Nataliia Morze , Oksana Strutynska , Mariia Umryk
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 11-32

Stosowanie kodów QR w stymulowaniu edukacji matematycznej i informatycznej

Lilla Koreňová , Jozef Hvorecký
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 33-44

Wpływ uniwersyteckiego innowacyjnego środowiska edukacyjnego na rozwój cyfrowych kompetencji STEM

Nadiia Balyk , Galina Shmyger , Yaroslav Vasylenko
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 45-59

MDB jako efektywna platforma komunikacji między uczniami a nauczycielami: studium z Uniwersytetu Wirtualnego w Pakistanie

Nadia Saleem , Aisha M Din , Saba Sadiq , Masroor Ahmed
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2021 | Abstrakt | s. 61-75

Multimedialna prezentacja wykładu jako środek postrzegania, rozumienia oraz zapamiętywania informacji edukacyjnej przez uczniów

Svetlana Skvortsova , Maryna Haran
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 79-105

Internet – w kontekście edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju

Natalia Maria Ruman
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 107-123

Raport z Międzynarodowej Konferencji DLCC2018, 15-16 października 2018, Polska

Eugenia Smyrnova-Trybulska
Język: PL | Data publikacji: 01-02-2018 | Abstrakt | s. 127-136


Tom 10 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-31


ISSN: 2451-2583
eISSN: 2543-6155

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.