Dziamski G., 2009, 2006: medialne hybrydy, w: tegoż, Sztuka po końcu sztuki. Sztuka początku XXI wieku, Poznań.
Krauss R., 1999, A Voyage on the North Sea: Art in the Ageof the PostMedia Conditio, New York.
Manovich L., 2001, Awangarda jako software, przeł. Kurz I., w: „Kwartalnik Filmowy”, nr 35–36.
Manovich L., 2006, Język nowych mediów, przeł. Cypryański P, Warszawa.
Montfort N., 2014, Zegar światowy, przeł. Marecki P., w: „Ha!art”, nr 46.
Obcowanie z książką jako przedmiotem samo w sobie stanowi już przyjemne doświadczenie. Chciałam, aby podobne odczucia cechowały kontakt z literaturą cyfrową [Rozmowa Piotra Mareckiego z Ayą Karpińską], 2014, w: „Ha!art” nr 46.
Pawlicka U., 2012, (Polska) poezja cybernetyczna. Konteksty i charakterystyka, Kraków.
Pisarski M., 2013, Granice teorii, w: tegoż, Wanadu. Hipertekstowe przemiany prozy, Kraków.
Porczak A., 2006, Awangarda po obiedzie, w: Bieszczad L., red., Wiek awangardy, Kraków.
Netografia
http://http404.org/sonetniezachodzacy/credits.php, [dostęp 22.10.2014].
http://perfokarta.net/root/manifest.html, [dostęp 20.10.2014].
http://techsty.art.pl/magazyn/magazyn5/rozmowy/bromboszcz_rozmowa.html, [dostęp 20.10.2014].
http://www.ekac.m/biopoetry.html, [dostęp 25.10.2014].
http://www.rynsztok.pl/index.php/njusy/njusyview/action/view/frmNjusID/210, [dostęp 20.10.2014].
http://www.tg.pl/iPhone/turboWieszcz, [dostęp 21.10.2014].
https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_1598750791&feature=iv&src_vid=G2wzgq8Ldg4&v=ZVoumleya8, [dostęp 15.10.2014].
Google Scholar