Bomba R., 2013, Narzędzia cyfrowe jako wyznacznik nowego paradygmatu badań humanistycznych, w: Radomski A., Bomba R., red., Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet/Nowe media/Kultura 2.0, Lublin, http://enaukowiec.eu/zwrotcyfrowywhumanistyce, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
Bomba R., Wprowadzenie do tworzenia wizualizacji mediów za pomocą programu ImagePlot, https://docs.google.com/presentation/d/1TWRsRwliqZZMfvLa3hRs83uWvwBEflyqJMgRRrBQF58/pub?start=false&loop=false&delayms=3000#slide=id.p, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
Celiński P., 2013, Renesansowe korzenie cyfrowego zwrotu, w: Radomski A., Bomba R., red., Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet/Nowe media/Kultura 2.0, Lublin, http://enaukowiec.eu/zwrotcyfrowywhumanistyce, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
Dąbrowski M., 2013, Elearning w szkolnictwie wyższym, w: „Studia BAS”, nr 3, http://orka.sejm.gov.pl/wydbas.nsf/0/66B19F03A052497FC1257BDC0029FE66/$File/Strony%20odStudia_BAS_35i10.pdf, [dostęp 14.07.2014].
Google Scholar
Dziak A., 2012, Edukacja polonistyczna w dobie dygitalizacji, Lublin.
Google Scholar
Dziak A., 2013, Wybrane narzędzia technologii informacyjnej w badaniach humanistycznych, w: „Praktyka i Teoria Informacji Naukowej i Technicznej”, t. XXI, nr 1–2 (81–82).
Google Scholar
Dziak A., Polonista w erze dygitalizacji, w: Polonistyka dziś – kształcenie dla jutra, w druku.
Google Scholar
Dziak A., Techniki cyfrowego wspomagania procesu dydaktycznego, w druku.
Google Scholar
Kirschenbaum K., 2012, What Is Digital Humanities and What’s It Doing in English Departments?, w: Gold M.K., red., Debates in the Digital Humanities, Minneapolis, http://dhdebates.gc.cuny.edu, [dostęp 13.07.2014].
Google Scholar
Kwaśniewski K., [wpis z 28 sierpnia 2013], Najlepsze programy do elearningu w roku 2012, na blogu Technologie – inteligentne rozwiązania, http://etechnologie.pl/blog/najlepszeprogramydoelearningu, [dostęp 16.07.2014].
Google Scholar
Maryl M., [wpis z 12 września 2013a], Crowdsourcing w interpretacji, na blogu Tekst spersowanlizowany, http://tekst.maryl.org/13crowdsourcinginterpretacji, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
Maryl M., [wpis z 25 września 2013b], Przykład interpretacji kolektywnej, na blogu Tekst spersowanlizowany, http://tekst.maryl.org/13crowdsourcinginterpretacji, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
Meger M., 2012, Od behawioryzmu do konektywizmu współczesnego elearningu, w: „EduAkcja. Magazyn edukacji elektronicznej”, nr 1, http://wyrwidab.come.uw.edu.pl/ojs/index.php/eduakcja/article/view/53/74, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
Nacher A., 2013, Poza cyfrowość w zwrocie cyfrowym – od humanistyki cyfrowej do spekulatywnej komputacji, w: Radomski A., Bomba R., red., Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet/Nowe media/Kultura 2.0, Lublin, http://enaukowiec.eu/zwrotcyfrowywhumanistyce, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
Penkowska G., 2010, Meandry elearningu, Warszawa.
Google Scholar
Pisarski M., 2012, Analiza i wartościowanie dzieła literatury cyfrowej, w: GórskaOlesińska M., red., Liberatura, eliteratura i… Remiksy, remediacje, redefinicje, Opole.
Google Scholar
Przewodnik po aplikacjach web 2.0 stosowanych w edukacji, http://www.ementor.edu.pl/aps/index, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
Radomski A., O potrzebę wizualizacji w naukach o kulturze, https://www.academia.edu/4081117/135865161_O_potrzebe_wizualizacji_wiedzy_w_naukach_o_kulturze, [dostęp 12.07.2014].
Google Scholar
Schreibman S., Siemens R., Unsworth J., red., 2004, A Companion to Digital Humanities,http://www.digitalhumanities.org/companion, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
Stasieńko J., 2011, Perspektywy wykorzystania wizualizacji cyfrowych w badaniu utworów literackich, w: Wilk E., GórskaOlesińska M., red., Od liberatury do eliteratury, Opole.
Google Scholar
Świątecka A., oprac., 2013, Digital storytelling. Podręcznik dla edukatorów, http://www.slideshare.net/fundacjaadhoc/digitalstorytellingpodrcznikdlaedukatorw, [dostęp 17. 07.2014].
Google Scholar
Wieczorek-Tomaszewska M., 2013, Perspektywy wykorzystania wizualizacji cyfrowych w badaniu utworów literackich, http://www.ktime.up.krakow.pl/symp2013/referaty_2013_10/wieczo rek.pdf, [dostęp 14.07.2014].
Google Scholar
Wierzbicka A., 2013, Elearning – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie akademickim?, w: Radomski A., Bomba R., red., Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet/Nowe media/Kultura 2.0, Lublin, http://enaukowiec.eu/zwrotcyfrowywhumanistyce, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
Wilkowski M., 2013, Wprowadzenie do historii cyfrowej, Gdańsk.
Google Scholar
Netografia
Google Scholar
http://books.google.com, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
http://books.google.com/ngrams, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
http://forums.markzdanielewski.com/forum/houseofleaves?3HouseOfLeaves=&s =b8a9f8819f6fec15ed5ae02926405bfa, [dostęp 24.07.2014].
Google Scholar
http://idhmc.tamu.edu/poetess, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20112461470, [dostęp 17.07.2014].
Google Scholar
http://teatrnn.pl/podziemia/node/56, [dostęp 30.07.2014]
Google Scholar
http://vimeo.com/7391996, [dostęp 30.07.2014].
Google Scholar
http://www.audiohistoria.pl/web, [dostęp 30.07.2014].
Google Scholar
http://lab.softwarestudies.com, [dostęp 15.07.2014].
Google Scholar
http://setiathome.berkeley.edu, [dostęp 20.07.2014].
Google Scholar
http://valley.lib.virginia.edu, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar
http://www.ancientlives.org/?lang=pl, [dostęp 20.07.2014].
Google Scholar
http://www.stefanieposavec.co.uk/writingwithoutwords, [dostęp 10.07.2014].
Google Scholar