Opublikowane: 2020-12-07

Drama online jako sposób 
na aktywne poznawanie lektur w cyfrowym świecie

Agnieszka Kulig Logo ORCID

Abstrakt

The article describes the possibilities of using social networking in education with an example of on­line drama (drama­like activities led in digital space). The theoretical assumptions of this method are described in the article as well as some examples of its practical realization. The conclusions drawn from scientific literature are enriched with personal reflections (based on the experience gained while working on Przedwiośnie by Stefan Żeromski).

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kulig, A. (2020). Drama online jako sposób 
na aktywne poznawanie lektur w cyfrowym świecie. Postscriptum Polonistyczne, 14(2), 219–230. Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/PPol/article/view/10463

Tom 14 Nr 2 (2014)
Opublikowane: 2020-12-15


ISSN: 1898-1593
eISSN: 2353-9844
Ikona DOI 10.31261/PS_P

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.