Domagała A., 2011, Trudność jako wyzwanie. Lektura szkolna w czasach płynnej rzeczywistości, praca magisterska, promotor: dr hab. A. JanusSitarz, (maszynopis), Kraków: Uniwersytet Jagielloński.
Google Scholar
Dziak A., Żurek S.J., red., 2009, Epolonistyka, Lublin: Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Google Scholar
(Dz. U. 2009) Dziennik Ustaw 2009, nr 4, poz. 17.
Google Scholar
Horwath E., Kiełb G., 2010, Bliżej słowa, Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Google Scholar
JanusSitarz A., red., 2004, Polonista w szkole, Kraków: Universitas.
Google Scholar
JanusSitarz A., red., 2005, Doskonalenie warsztatu nauczyciela polonisty, Kraków: Universitas.
Google Scholar
JanusSitarz A., red., 2007, Szkolne spotkania z literaturą, Kraków: Universitas.
Google Scholar
JanusSitarz A., red., 2010, Edukacja polonistyczna wobec trudnej współczesności, Kraków: Universitas.
Google Scholar
JanusSitarz A., red., 2011, Szkolna lektura bliżej teraźniejszości, Kraków: Universitas.
Google Scholar
Kwiatkowska D., Lewandowska M., 2003, WebQuest: metoda pracy z uczniami, http://gazetait.pl/pl/edukacja/5059, dostęp: 9.09.2011.
Google Scholar
(Prezi) http://prezi.com, dostęp: 9.09.2011.
Google Scholar
Szczęsna E., 2004, Wprowadzenie do poetyki intersemiotycznej, w: Balbus S., Hejmej A., Niedźwiedź J., red., Intersemiotyczność. Literatura wobec innych sztuk (i odwrotnie), Kraków: Universitas.
Google Scholar
Żylińska M, 2010, Szkoła szkodzi na mózg, http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/artykuly/1508366,1,szkolaoglupiania.read, dostęp: 9.09.2011.
Google Scholar