AdamieckaSitek A., 2006, (De)konstrukcja kobiecości w „Poskromieniu złośnicy” Krzysztofa Warlikowskiego, „Dialog”, nr 10.
Google Scholar
Burzyńska R. Anna, 2010, „Trylogia” w skali molowej, „Didaskalia”, nr 97/98.
Google Scholar
Claudel P., 1985, Dramat i muzyka, w: Claudel P., Możliwości teatru, tłum. Skibniewska M., Warszawa.
Google Scholar
Czapliński J., 2009, Popskreczing, „Dialog”, nr 11.
Google Scholar
Gruszczyński P., 2003, Ojcobójcy. Młodsi zdolniejsi w teatrze polskim, Warszawa.
Google Scholar
Majcherek J., 2008 W czym leży sekret „Burzy”, „Gazeta Wyborcza”, nr 99.
Google Scholar
Mykietyn P., Orłowski Ł., 2008, Kompozytor muzyki teatralnej? Nie ma kogoś takiego, rozm. przepr. Orłowski Ł., „Teatr”, nr 9.
Google Scholar
Niziołek G., 1997, Sobowtór i utopia: teatr Krystiana Lupy, Kraków.
Google Scholar
Niziołek G., 2008, Warlikowski extra ecclesiam, Kraków.
Google Scholar
Ostaszewski J., 2008, Nie jestem entuzjastą teatru, rozm. przepr. Cichy D., „Teatr”, nr 9.
Google Scholar
Pavis P., 2002, Słownik terminów teatralnych, tłum. i oprac. Świontek S., Wrocław.
Google Scholar
Świąder B., 2004, W metafizycznej dziurze. Teatr Witkacego w Zakopanem, Gdańsk.
Google Scholar