Bielawska M., 2018, Jak wspomagać rozwój językowy dzieci wielojęzycznych? Postępowanie logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego, „Logopaedica Lodziensia”, nr 2.
Google Scholar
Biernacka M., 2015, Nauczanie fonetyki języka polskiego jako obcego w świetle technik nauczania wybieranych przez autorów współczesnych podręczników, w: Gaze M., Góralczyk‑Mowczan P., red., Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców, t. 3, Łódź.
Google Scholar
Cieszyńska‑Rożek J., 2015, Metody badania systemu językowego dzieci dwu- i wielojęzycznych, w: Milewski S., Kaczorowska‑Bray K., red., Metodologia badań logopedycznych: z perspektywy teorii i praktyki, Gdańsk.
Google Scholar
Cieszyńska‑Rożek J., 2018, Glottodydaktyka i logopedia (metoda krakowska), https://szkolap olska.is/szkola/biezace‑informacje/glottodydaktyka‑i-logopedia‑metoda‑krakowska [dostęp: 17.02.2019].
Google Scholar
Czaplewska E., 2015, Diagnoza zaburzeń rozwoju artykulacji, w: Czaplewska E., Milewski S., red., Diagnoza logopedyczna, Gdańsk.
Google Scholar
Czempka‑Wewióra M., Graboń K., 2017, Diagnoza i postępowanie logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego, „Postscriptum Polonistyczne”, nr 1 (19).
Google Scholar
Demel G., 1978, Minimum logopedyczne nauczyciela przedszkola, Warszawa.
Google Scholar
Demel G., 1987, Elementy logopedii, Warszawa.
Google Scholar
Grabias S., 2012, O ostrość refleksji naukowej. Przedmiot logopedii i procedury logopedycznego postępowania, w: Milewski S., Kaczorowska‑Bray K., red., Logopedia. Wybrane aspekty historii, teorii i praktyki, Gdańsk.
Google Scholar
Jastrzębowska G., 1998, Podstawy teorii i diagnozy logopedycznej, Opole.
Google Scholar
Kania J.T., 2001, Szkice logopedyczne, Lublin.
Google Scholar
Kamper‑Warejko J., Kaproń‑Charzyńska I., 2015, Błąd wymowy czy wada wymowy. Rozważania na marginesie nauki języków obcych, „Linguododactica”, t. XIX.
Google Scholar
Kubicka E., 2010, Miejsce fonetyki w nauczaniu języka polskiego – teoria a praktyka, w: Taczyńska K., Birecka K., red., Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Toruń.
Google Scholar
Künstler M.J., 2000, Języki chińskie, Warszawa.
Google Scholar
Kyrc B., 2018, W poszukiwaniu narzędzia diagnostycznego – ocena kompetencji językowej dzieci dwujęzycznych na etapie wczesnoszkolnym, „Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców”, nr 25.
Google Scholar
Madelska L., 2010, Między logopedią a glottodydaktyką, „Wielkopolski Przegląd Logopedyczny”, nr 1/9.
Google Scholar
Majewska‑Tworek A., 2005, Trudności fonetyczne i fonologiczne niemieckojęzycznych studentów uczących się języka polskiego jako obcego, w: Garncarek P., red., Nauczanie języka polskiego jako obcego i polskiej kultury w nowej rzeczywistości europejskiej, Warszawa.
Google Scholar
Malejka J., 2007, Jak uczyć Chińczyków wymowy polskiej, w: Studia polonistyczne w Azji, Department of Polish Studies East European and Balkan Institute Hankuk University of Foreign Studies, Korea; Embassy of the Republic of Poland in Korea, Seul.
Google Scholar
Minczakiewicz E., 1987, Logopedia. Wybrane zagadnienia z materiałami do ćwiczeń, Kraków.
Google Scholar
Młynarczyk M., 2013, Artykulacja polskich głosek u chińskich studentów uczących się języka polskiego, „Acta Universitatis Wratislaviensis”, nr 3551, „Studia Linguistica”, nr XXXII.
Google Scholar
Młyński R., 2012, Dwujęzyczność dziecięca w perspektywie glottodydaktyki i logopedii, w: Michalik M., Siudak A., Orłowska‑Popek Z., red., „Nowa Logopedia”, t. 3, Diagnoza różnicowa zaburzeń komunikacji, Kraków.
Google Scholar
Pilch T, Bauman T., 2010, Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa.
Google Scholar
Pluta‑Wojciechowska D., 2015, Wymowa cudzoziemców uczących się języka polskiego jako L2 w oczach logopedy: rekonesans zagadnień, „Forum Logopedyczne”, nr 23.
Google Scholar
San Duan‑mu, 2007, The Phonology of Standard Chinese, Oxford & New York.
Google Scholar
Seretny A., Lipińska E., 2005, ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, Kraków.
Google Scholar
Styczek I., 1981, Logopedia, Warszawa.
Google Scholar
Sołtys‑Chmielowicz A., 2008, Zaburzenia artykulacji. Teoria i praktyka, Kraków.
Google Scholar
Szmidt D.T., Castellví J., 2011, Cechy charakterystyczne fonetyki polskiej w nauczaniu Katalończyków, w: Nycz R., Miodunka W., Kunz T., red., Polonistyka bez granic, t. 2, Kraków.
Google Scholar
Świstowska M., 2011, Między logopedią a glottodydaktyką. Zastosowanie metod logopedycznych w nauczaniu polskiego jako obcego, w: Nycz R., Miodunka W., Kunz T., red., Polonistyka bez granic, t. 2, Glottodydaktyka polonistyczna – współczesny język polski – językowy obraz świata, Kraków.
Google Scholar
Tambor J., 2010, Nauczanie wymowy polskiej. Trudności różnych grup cudzoziemców, w: Achtelik A., Kita M., Tambor J., red., Sztuka i rzemiosło. Nauczyć Polski i polskiego, t. 2., Katowice.
Google Scholar
Tambor J., 2012, Poprawna wymowa polska. Przewodnik dla cudzoziemców i ich nauczycieli, w: Maciołek M., Tambor J., Głoski polskie. Przewodnik fonetyczny dla cudzoziemców i nauczycieli uczących języka polskiego jako obcego, Katowice.
Google Scholar
Węsierska K., 2014, Interwencja logopedyczna w przypadku jąkania u osób bilingwalnych, w: Kuros‑Kowalska K., Loewe I., red., Dwujęzyczność, wielojęzyczność i wielokulturowość. Szanse i zagrożenia na drodze do porozumienia, Gliwice.
Google Scholar
Wiśniewski M., 1998, Zarys fonetyki i fonologii współczesnego języka polskiego, Toruń.
Google Scholar
Woźniewicz W., 1987, Kierowanie procesem glottodydaktycznym, Warszawa.
Google Scholar
Wójtowicz J., 1980, Wymowa polska a nauczanie cudzoziemców, w: Lewandowski J., red., Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego, Warszawa.
Google Scholar