Opublikowane: 2020-12-28

Nauczanie fonetyki języka polskiego z perspektywy logopedycznej – studium przypadku studentów z Chin

Iwona Kaproń-Charzyńska Logo ORCID
Dział: Glottodydaktyka polonistyczna
https://doi.org/10.31261/PS_P.2020.26.05

Abstrakt

W artykule poruszono zagadnienie włączania etapów postępowania logopedycznego oraz stosowanych w ramach logopedii metod do procesu nauczania fonetyki języka polskiego jako obcego. W ramach studium przypadku ukazano, że ich zastosowanie ułatwiło ustalenie charakteru występujących u słuchaczy odstępstw od normy oraz zaprojektowanie kompleksu celowych działań służących podnoszeniu kompetencji fonetyczno-fonologicznych. Zaproponowane rozwiązania odnoszą się do grupy osób z pierwszym językie

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kaproń-Charzyńska, I. (2020). Nauczanie fonetyki języka polskiego z perspektywy logopedycznej – studium przypadku studentów z Chin. Postscriptum Polonistyczne, 26(2), 65–75. https://doi.org/10.31261/PS_P.2020.26.05

Cited by / Share

Rafał Młyński (2023)
Świadomość logopedów w zakresie glottodydaktycznej perspektywy kształcenia językowego dzieci z doświadczeniem migracji. Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 30, 337.
10.18778/0860-6587.30.21

Tom 26 Nr 2 (2020)
Opublikowane: 2020-12-28


ISSN: 1898-1593
eISSN: 2353-9844
Ikona DOI 10.31261/PS_P

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.