Europejski system opisu kształcenia językowego (ESOKJ), 2003, Warszawa.
Google Scholar
Grzenia J., 2012, Co język polski zawdzięcza Internetowi? Na przykładzie słownictwa, w: Markowski A., Pawelec R., red., Oblicza polszczyzny, Warszawa.
Google Scholar
Janowska I., Lipińska E., Rabiej A., Seretny A., Turek P., red., 2011, Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1–C2 (PNJPJO), Kraków.
Google Scholar
Komorowska H., 2005, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa.
Google Scholar
Pawłowski A., 2017, Technika, język, cywilizacja, w: Kłosińska K., Zimny R., red., Przyszłość polszczyzny – polszczyzna przyszłości, Warszawa.
Google Scholar
Rozporządzenie ministra nauki i szkolnictwa wyższego z 26 lutego 2016 r. w sprawie egzaminów z języka polskiego jako obcego (RMNiSW), 2016, http://certyfikatpolski.pl/wp‑content/uploads/2018 /05/rozp_26_2_16.pdf [dostęp: 7.08.2019].
Google Scholar
Wobalis M., 2017, Nowe media i technologie cyfrowe w kształceniu polonistów, Poznań.
Google Scholar
Achtelik A., Hajduk‑Gawron W., Madeja A., Świątek M., 2015, Bądź na B1, Kraków.
Google Scholar
Burkat A., Jasińska A., 2010, Hurra!!! Po polsku 2 (Hurra 2), Kraków.
Google Scholar
Gałat E., Sałęga‑Bielowicz B., 2018, Język polski? Chcę i mogę! cz. 1 (JPCM 1), Kraków.
Google Scholar
Piotrowska‑Rola E., Porębska M., 2013, Polski jest cool (PJC), Ćmiłów.
Google Scholar
Skorupa E., Lipińska E., 2010, Polski bez tajemnic. Język polski dla studentów niemieckojęzycznych 1 (BPT), Kraków.
Google Scholar
Stelmach A., Stempek I., 2012, Polski, krok po kroku 2 (KPK 2), Kraków.
Google Scholar
Stempek I., Stelmach A., Dawidek S., Szymkiewicz A., 2015, Polski, krok po kroku 1 (KPK 2), Kraków.
Google Scholar
Szymkiewicz A., Małolepsza M., 2010, Hurra!!! Po polsku 1 (Hurra 1), Kraków.
Google Scholar