Opublikowane: 2021-12-21

Transformace učiva slovotvorby, A-didaktické situace [Transformacja materiału słowotwórczego. Sytuacje dydaktyczne]

Lucie Strejčková Logo ORCID

Abstrakt

W artykule opisano sytuację dydaktyczną, w której realizowany był wybrany temat z zakresu słowotwórstwa. Autorka stara się teorię sytuacji dydaktycznych zastosować w programie nauczania słowotwórstwa w szkole podstawowej. W tekście szczegółowo opisano przebieg i wynik przeprowadzonego eksperymentu w nauczaniu.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Strejčková, L. (2021). Transformace učiva slovotvorby, A-didaktické situace [Transformacja materiału słowotwórczego. Sytuacje dydaktyczne]. Z Teorii I Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, 30, 169–183. https://doi.org/10.31261/TPDJP.2021.30.11

Cited by / Share

Tom 30 (2021)
Opublikowane: 2021-12-30


ISSN: 0208-5011
eISSN: 2353-9577
Ikona DOI 10.31261/TPDJP

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.