Bodzioch-Bryła B., 2018, Nowomedialne transpozycje pamięci historycznej w wideoklipowej poezji Katarzyny Giełżyńskiej oraz cyfrowych utworach Leszka Onaka, „Postscriptum Polonistyczne”, nr 7, s. 87–104, pobrano z: https://www.postscriptum.us.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/7-Bodzioch-Bry%C5%82a.pdf [15.02.2022].
Google Scholar
Bromboszcz R., Pisarski M., 2009, Polipoezja, cyberpoezja, performance. Z Romanem Bromboszczem rozmawia Mariusz Pisarski, „Techsty”, nr 5 (1), https://techsty.art.pl/magazyn/magazyn5/rozmowy/bromboszcz_rozmowa.html [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Chwin S., 2014, Dlaczego Bruno Schulz nie chciał być pisarzem żydowskim (o „wymazywaniu” żydowskości w „Sanatorium pod Klepsydrą” i „Sklepach cynamonowych”), „Schulz/Forum”, nr 4, s. 5–21, https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/schulz/article/view/2171 [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Domańska E., 2007, Zwrot performatywny we współczesnej humanistyce, „Teksty Drugie”, nr 5, s. 48–61, pobrano z: https://rcin.org.pl/Content/51247/PDF/WA248_67479_P-I-2524_domanska-zwrot.pdf [15.02.2022].
Google Scholar
Fajfer Z., [2014], Ciernisty idiotyzm, Korporacja ha!art, http://archiwum.ha.art.pl/projekty/felietony/4066-ciernisty-idiodyzm.html [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Grzymała-Siedlecki A., 1934, Etiudy płanetnicze [rec. B. Schulz, Sklepy cynamonowe], „Kurier Warszawski”, R. 114, nr 11 (wyd. wieczorne), s. 4.
Google Scholar
Kaśków R., 1992, Wielki Teatr Paschy. O akcentach żydowskich w twórczości Brunona Schulza, „NaGłos” 1992, z. 7, s. 34–47.
Google Scholar
Looby R., 2007, Mit golema w twórczości Brunona Schulza, „Pamiętnik Literacki”, R. 98, z. 2, s. 93–105.
Google Scholar
Manifest Rozdzielczości Chleba v. 1.8, 2013, 30.10.2013, https://issuu.com/rozdzielczosc-chleba/docs/manifest_rozdzielczo__ci_chleba_v._ [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Markowski M.P., 2007, Polska literatura nowoczesna. Leśmian, Schulz, Witkacy, Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, Kraków.
Google Scholar
Nacher A., Gulik M., Kaucz P., 2011, Post-teorie i re-praktyki. Wprowadzenie do remiksu, w: Remiks. Teorie i praktyki, red. M. Gulik, P. Kaucz, L. Onak, Hub Wydawniczy Rozdzielczość Chleba. Fundacja Liternet, Kraków, s. 7–15.
Google Scholar
Onak L., 2014a, Cierniste diody, „Techsty”, nr 1 (9), https://techsty.art.pl/cierniste_diody/ [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Onak L., [2014b], Nie ma żadnych świętych plików – odpowiedź Zenonowi Fajferowi, Korporacja ha!art, http://archiwum.ha.art.pl/projekty/felietony/4073-nie-ma-zadnych-swietych-plikow-odpowiedz-zenonowi-fajferowi [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Pawlicka U., 2017, Literatura cyfrowa. W stronę podejścia procesualnego, Katedra, Wydawnictwo Naukowe, Gdańsk.
Google Scholar
Pisarski M., 2014, Tłoki, tuleje i Bruno Schulz. O „Ciernistych diodach” Leszka Onaka, „Techsty”, nr 1 (9), https://techsty.art.pl/aktualnosci/2014/cierniste_diody.html [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum. Język polski, 2018, https://podstawaprogramowa.pl/Liceum-technikum/Jezyk-polski [dostęp: 15.02.2022].
Google Scholar
Schulz B., 1996, Sierpień, w: Tenże: Sklepy cynamonowe, https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/sklepy-cynamonowe-sierpien.html [dostęp: 15.02.2022] [opracowano na podstawie: B. Schulz, Sklepy cynamonowe; Sanatorium Pod Klepsydrą, red. Z. Smyk, Biblioteka Klasyki, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław 1996. Publikacja zrealizowana w ramach projektu Wolne Lektury (http://wolnelektury.pl). Reprodukcja wykonana przez Fundację Nowoczesna Polska. Oprac. redakcyjne i przypisy: P. Choromańska, P. Kozioł, A. Rawska. Wydawca: Fundacja Nowoczesna Polska].
Google Scholar
Winiecka E., 2019, Literatura bez granic? Media digitalne i ich wpływ na status sztuki słowa, „Przestrzenie Teorii”, nr 31, s. 15–37, https://doi.org/10.14746/pt.2019.31.1.
Google Scholar