Andrzejewski, Piotr, and Wiesław Kot. Medialne Public Relations. Poznań: Wydawnictwo Forum, 2006.
Google Scholar
Barzowski, Karol. Zaklinacz koni. Dasz się zakląć?, https://film.org.pl/a/artykul/zaklinacz-koni-50945/. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
Bednarczyk, Małgorzata. “Hipoterapia jako forma rehabilitacji i wsparcia włączania społecznego osób niepełnosprawnych.” In Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy, no. 15 (8) (2015): 207–217.
Google Scholar
Bela, Zbigniew. “Etymologia i pierwotne znaczenia wyrazów ‘lek’ i ‘leczyć’.” In Gazeta Farmaceutyczna, no. 3 (2011). http://www.kwadryga.pl/upload/Dokumenty/Artykuly_naukowe/GF_3_2011_naukowy.pdf. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
Budzyński, Wojciech. Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki. Warszawa: Wydawnictwo Poltext, 2011.
Google Scholar
Chmielowski, Benedykt Joachim. Nowe Ateny. Umbry objaśnione. Wrocław: Oficyna Wydawnicza ATUT, 2015.
Google Scholar
Davis, Anthony. Public Relations. Translated by Grzegorz Dąbkowski. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.
Google Scholar
Dzwonkowska, Dominika. „Kulturowe i etyczne uwarunkowania relacji człowiek–zwierzę”. In Wschodni Rocznik Humanistyczny, vol. XI (2015): 273–282.
Google Scholar
Grabowska Barbara. “Zmiany relacji człowiek–zwierzę, czyli cena postępu.” In Kultura i Wartości, no. 2 (10) (2014): 105–120.
Google Scholar
Homer. Iliada. Translated by Franciszek Ksawery Dmochowski. Kraków: Wydawnictwo Greg, 2010.
Google Scholar
http://biblia.deon.pl/. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
http://rbserwer.myds.me/piastowo1/index.php/artykuly/kon-w-malarstwie-polskim.Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
https://forumprawne.org/hydepark/209753-ochrona-wizerunku-psa.html. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
https://sjp.pwn.pl/slowniki/terapeuta.html. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
https://www.polskieradio.pl/9/5538/Artykul/1734334,Wizerunek-konia-w-malarstwie-ifilmie. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
https://www.pzhk.pl/formalności/hipoterapia/. Accessed 31 Aug. 2018.
Google Scholar
Ilski, Kazimierz. “Wstęp.” In Człowiek w świecie zwierząt – zwierzęta w świecie człowieka. Edited by Kazimierz Ilski. 7–8. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2012.
Google Scholar
Łączyński, Marcin. “Wizerunek.” In Analiza wizerunku w mediach. Podręcznik. Edited by Marcin Łączyński, and Tomasz Gackowski. 82–109. Warszawa: Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.
Google Scholar
McQuail, Denis. Teoria komunikowania masowego. Translated by Marta Bucholc, and Alina Szulżycka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008.
Google Scholar
Parandowski, Jan. Mitologia. Wierzenia i podania Greków i Rzymian. Londyn–Warszawa: Wydawnictwo Puls, 2006.
Google Scholar
Parkinson, David. 100 idei, które zmieniły film. Translated by Małgorzata Dera. Raszyn: Wydawnictwo Top Mark Centre Art, 2011.
Google Scholar
Raczkowska, Alicja. “Koń – wspaniały terapeuta.” In Koń Polski, no. 7 (2009): 48–49.
Google Scholar
Singer, Peter. W obronie zwierząt. Translated by Monika Betley. Warszawa: Wydawnictwo Czarna Owca, 2011.
Google Scholar
Skowronek, Iwona. Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy. Warszawa: Wydawnictwo Poltext, 2012.
Google Scholar
Staszyńska, Katarzyna. Marka, konsument, badacz: spotkania na rynku. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, 2013.
Google Scholar
Walaszek, Robert et al. “Medyczne, pedagogiczne, psychologiczne i społeczne oddziaływania hipoterapii.” In Medycyna Rodzinna, no. 19 (2) (2016): 91–97.
Google Scholar