Dobosiewicz-Olechowska, K., Deredas, B., & Żebryk-Stopa, A. (2010). Sytuacja logopedy w resorcie służby zdrowia w Polsce. Biuletyn Logopedyczny, 1, 45–49.
Google Scholar
Domagała, A., Mirecka, U., & Muzyka-Furtak, E. (2016). Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio N – Educatio Nova, 1, 141–160. http://dx.doi.org/10.17951/en.2016.1.141
Google Scholar
Dramska, D. (2001). Profesjonalna tożsamość logopedów w Polsce w świetle przeprowadzonych badań. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Gunia, G. (2010). Kierunki opieki logopedycznej wobec osób z zaburzoną zdolnością komunikacyjną. Niepełnosprawność, 4, 19–26.
Google Scholar
Hartman, E., & Bartosiewicz, U. (2012). Interdyscyplinarność logopedii – szkoła wrocławska. In S. Milewski, & K. Kaczorowska-Bray (Eds.), Logopedia. Wybrane aspekty historii, teorii i praktyki (pp. 48–49). Harmonia Universalis.
Google Scholar
Jachimczak, B., & Podgórska-Jachnik, D. (2010). Ciągłość oddziaływań pedagogicznych w procesie wspomagania rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych jako warunek realizacji idei edukacji włączającej. In S. Przybyliński (Ed.), Pedagogika specjalna – tak wiele pozostaje dla nas tajemnicą (pp. 149–158). Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
Google Scholar
Janiszewska-Nieścioruk, Z. (2013). Możliwości opieki logopedycznej w kontekście prowłączających działań i rozwiązań w systemie edukacji. Studia Edukacyjne, 25, 17–27.
Google Scholar
Jastrzębowska, G. (2003). Stan i perspektywy opieki logopedycznej w Polsce. In T. Gałkowski, & G. Jastrzębowska (Eds.), Logopedia. Pytania i odpowiedzi (vol. 1, pp. 301–329). Uniwersytet Opolski.
Google Scholar
Korzon, A. (1996). Opinie nauczycieli o przygotowaniu do zawodu na studiach pedagogicznych. In J. Wyczesany, & H. Kosętka (Eds.), System kształcenia pedagogów specjalnych: Ciągłość i możliwości zmian (pp. 128–136). Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej.
Google Scholar
Kowalczewska-Grabowska, K., & Borzucka-Sitkiewicz, K. (2017). Opinie absolwentów na temat programu studiów w zakresie pedagogiki zdrowia w kontekście ich doświadczeń zawodowych. Chowanna, 1(48), 245–258.
Google Scholar
Krajewska-Smardz, A. (2014). Zarządzanie relacjami szkoły wyższej z absolwentami [Unpublished copy] (pp. 90–109). Biblioteka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Google Scholar
Kubacik, M. (2008). Profilaktyka logopedyczna. Wychowanie w Przedszkolu, 6, 48–49.
Google Scholar
Minczakiewicz, E. M. (1998). Początki i rozwój polskiej logopedii. Wydawnictwo Edukacyjne.
Google Scholar
Obrębowski, A., & Pruszewicz, A. (1999). Współpraca foniatry i logopedy w diagnozowaniu i rehabilitacji zaburzeń procesu komunikatywnego. Logopedia, 26, 123–128.
Google Scholar
Ostapiuk, B., Pluta-Wojciechowska, D., Grabias, S., & Woźniak, T. (2018). Dyskusja po dyskusji na konferencji w Chorzowie, czyli o niektórych problemach logopedii w Polsce. Logopedia, 47(1), 369–398.
Google Scholar
Pilch, T. (1998). Zasady badań pedagogicznych. Wydawnictwo Akademickie „Żak”.
Google Scholar
Płusajska-Otto, A. (2013). Początki kształcenia i opieki logopedycznej w Polsce. In D. Müller, & A. Sobczak (Eds.), Rozwój i jego wspieranie w perspektywie rehabilitacji i resocjalizacji (pp. 139–150). Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. http://dx.doi.org/10.18778/7969-022-0.10
Google Scholar
Przybyla, O., & Woźniak, T. (2015). Raport Projektu NetQues for Speech and Language Therapy Education in Europe. Logopedia Silesiana, 4, 415–438.
Google Scholar