Bigas U.: Autyzm – charakterystyka zachowań językowych w autystycznym spektrum zaburzeń. W: Logopedia. Teoria zaburzeń mowy. Red. S. Grabias, M. Kurkowski. Lublin, Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie‑Skłodowskiej 2012, s. 366.
Google Scholar
Błeszyński J.J.: Autyzm a niepełnosprawność intelektualna i opóźnienie rozwoju. Gdańsk, Harmonia Universalis 2011.
Google Scholar
Błeszyński J.J.: Komunikacja osób ze spektrum autyzmu – w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. W: Autyzm i ACC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem. Red. B.B. Kaczmarek, A. Wojciechowska. Kraków, Impuls 2015, s. 33–42.
Google Scholar
Błeszyński J.J.: Mowa i język dzieci z autyzmem. Wybrane zagadnienia. Słupsk, Wydaw. Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Słupsku 1998.
Google Scholar
Chrzanowicz A., Majkowska A.: Wspieranie rozwoju komunikacji u dziecka z autyzmem. W: Wspomaganie rozwoju osób z autyzmem. Red. M. Gambin, E. Łukowska. Warszawa, Wydaw. Uniwersytetu Warszawskiego 2009, s. 116–125.
Google Scholar
Czaplewska E., Kaczorowska‑Bray K.: Kompetencja komunikacyjna i jej zaburzenia u dzieci. W: Logopedia. Teoria i praktyka. Red. M. Młynarska, T. Smereka. Wrocław, Agencja Wydawnicza „a linea” 2005, s. 448–449.
Google Scholar
Czaplewska E., Kaczorowska‑Bray K.: Kształtowanie kompetencji komunikacyjnej u dzieci z różnymi dysfunkcjami. W: Diagnoza i terapia w logopedii. Red. J. Porayski‑Pomsta. Warszawa, Dom Wydawniczy „Elipsa” 2008, s. 315–321.
Google Scholar
Dobek‑Ostrowska B.: Podstawy komunikowania społecznego. Wrocław, Astrum 2002.
Google Scholar
Frith U.: Autyzm. Wyjaśnienie tajemnicy. Gdańsk, Gdańskie Wydaw. Psychologiczne 2008, s. 26–31.
Google Scholar
Gałkowski T.: Zaburzenia komunikacji w autyzmie. W: Logopedia. Pytania i odpowiedzi. Podręcznik akademicki. Red. T. Gałkowski, G. Jastrzębowska. Opole, Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego 2003, s. 268–284.
Google Scholar
Jaklewicz H.: Autyzm wczesnodziecięcy. Diagnoza, przebieg, leczenie. Gdańsk, Gdańskie Wydaw. Psychologiczne 1993.
Google Scholar
Kielar‑Turska M.: Rozwój sprawności językowych i komunikacyjnych. W: Diagnoza logopedyczna. Red. E. Czaplewska, S. Milecki. Sopot, Gdańskie Wydaw. Logopedyczne 2015, s. 11–66.
Google Scholar
Klasyfikacja zaburzeń psychicznych i zaburzeń w zachowania w ICD‑10.
Google Scholar
Badawcze kryteria diagnostyczne. Red. S. Pużyński, J. Wcióra. Przeł. J. Wcióra. Kraków, Uniwersyteckie Wydaw. Medyczne „Vesalius” 1998.
Google Scholar
Młynarska M.: Autyzm w ujęciu psycholingwistycznym. Terapia dyskursywna a teoria umysłu. Wrocław, Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego 2008, s. 15–74.
Google Scholar
Oleńska‑Pawlak T.: Podstawy procesu diagnozowania dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W: Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Red. M. Klaczak, P. Majewicz. Kraków, Wydaw. Naukowe AP 2006, s. 13–15.
Google Scholar
Pisula E.: Małe dziecko z autyzmem. Gdańsk, Gdańskie Wydaw. Psychologiczne 2005.
Google Scholar
Pisula E.: Autyzm. Przyczyny, symptomy, terapia. Gdańsk, Gdańskie Wydaw. Psychologiczne 2016.
Google Scholar
Winczura B.: Dziecko z autyzmem. Terapia deficytów poznawczych a teoria umysłu. Kraków, Impuls 2008.
Google Scholar