Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. Fifth Edition. DSM-5. Washington, American Psychiatric Association 2013 (w tłumaczeniu K. Grzywacz).
Google Scholar
Gałkowski T., Wardyn M.: Echolalia u dzieci z autyzmem i jej rozwojowe uwarunkowania. „Audiofonologia” 2002, T. 21, s. 147–177.
Google Scholar
http://www.ptab.univ.gda.pl/charakterystyka_dzieci_autystycznych.htm [data dostępu: 26.03.2018].
Google Scholar
International Classification of Diseases and Related Health Problems. Tenth Revision. ICD-10. Geneva, World Health Organization 2004/.
Google Scholar
Kamińska B., Siebert B.: Podstawy rozwoju mowy u dzieci. „Forum Medycyny Rodzinnej” 2012, t. 6, nr 5, s. 236-243
Google Scholar
Konstantareas M., Blackstock E.B., Webster C.D.: Autyzm. Przeł. K. Hipp. Warszawa, Krajowe Towarzystwo Autyzmu 1992.
Google Scholar
Młynarczyk-Karabin E.: Komunikacja dzieci z autyzmem – przegląd badań. „Człowiek – Niepełnosprawność – Społeczeństwo” 2016, nr 2 (32), s. 103–116.
Google Scholar
Pisula E.: Autyzm, przyczyny, symptomy, terapia. Gdańsk, Harmonia 2010.
Google Scholar
Prizant B.: Language acquisition and communicative behavior in autism: Toward an understanding of the “whole” of it. „Journal of Speech and Hearing Disorders” 1983, nr 48, s. 296–307.
Google Scholar
Prizant B., Duchan J.: The Functions of Immediate Echolalia in Autistic Children. „Journal of Speech and Hearing Disorders” 1981, no. 46, s. 241–249.
Google Scholar
Sacher-Szafrańska K.: Torowanie drogi rozwoju mowy poprzez kształtowanie sprawności komunikacyjnych dzieci dotkniętych zaburzeniami autystycznymi. ” „Logopedia Silesiana” 2013, nr 2, s. 181–187.
Google Scholar
Wieczór E.: Proces nabywania przez dzieci kompetencji językowych i komunikacyjnych. „Studia Dydaktyczne” 2014, nr 26, s. 341–359.
Google Scholar
Wołosiuk B.: Rozwijanie komunikacji dziecka ze spektrum autyzmu. „Roczniki Pedagogiczne” 2017, t. 9 (45), nr 3, s. 97–109.
Google Scholar