Boyer, A. (2021). Obumarła. Ból, słabość, śmiertelność, medycyna, sztuka, czas, sny, dane, wyczerpanie, rak i opieka. Tłum. K. Iwaszkiewicz. Wydawnictwo Czarne.
Google Scholar
De Kerckhove, D. (2001). Inteligencja otwarta. Narodziny społeczeństwa otwartego. Tłum. A. Hildebrandt, R. Glegoła. MIKOM.
Google Scholar
Domański, H. (1996). Na progu konwergencji. Stratyfikacja społeczna w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Google Scholar
Drenda, O. (2016). Duchologia polska. Rzeczy i ludzie w latach transformacji. Wydawnictwo Karakter.
Google Scholar
Featherstone, M., Hepworth, S., Turner, S. B. (2001). The body. Social process and cultural theory. Sage Publications.
Google Scholar
Fleischer, M. (2017). Co to jest reklama? Reklama dźwignią handlu. W: M. Wszołek (red.), Manual – reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (s. 11–34). Wydawnictwo Libron – Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego.
Google Scholar
Florida, R. (2010). Narodziny klasy kreatywnej oraz jej wpływ na przeobrażenia w charakterze pracy, wypoczynku społeczeństwa i życia codziennego. Tłum. T. Krzyżanowski, M. Penkala. Narodowe Centrum Kultury.
Google Scholar
Freud, Z. (2012). Poza zasadą przyjemności. Tłum. J. Prokopiuk. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Goffman, E. (2010). Analiza ramowa. Esej z organizacji doświadczenia. Tłum. S. Burdziej. Zakład Wydawniczy „Nomos”.
Google Scholar
Górniak, K., Łucyan, K. (reż.). (2021). Taka twoja uroda, TVN 24, bit.ly/3Qz2qEC
Google Scholar
Gross, R. (2005). Psychology. The science of mind and behaviour. Hodder Education.
Google Scholar
Kawalec, P., Rogala, M. (2016). Reklama leków OTC i suplementów diety w Polsce. Polski Przegląd Nauki o Zdrowiu, 3 (48), 302–307.
Google Scholar
Kneer, G., Nassehi, A. (2000). Niklas luhmanns theorie sozialer systeme. UTB Fur Wissen Schaft.
Google Scholar
Lasch, Ch. (2015). Kultura nacyzmu. Amerykańskie życie w czasach malejących oczekiwań. Tłum. G. Ptaszek, A. Skrzypek. Wydawnictwo Akademickie SEDNO.
Google Scholar
Monaghan, L. (1999). Creating ‘The Perfect Body’. A variable project. Body & Society, 5(2–3), 267–290. https://doi.org/10.1177/1357034X99005002015
Google Scholar
Morin, E. (1965). Duch czasu. Tłum. A. Frybesowa. Znak.
Google Scholar
Płuchowska, D. (2017). Reklama a komunikacja interkulturowa. Zarys teoretyczny. W: M. Wszołek (red.), Manual − reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (s. 389–428). Wydawnictwo Libron – Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego.
Google Scholar
Przygodzki, A. (2022). Polacy a suplementy diety. Wiedza i świadomość. Raport. bit.ly/3GzdiO9
Google Scholar
Schlegel-Zawadzka, M., Barteczko, M., (2009). Ocena stosowania suplementów diety pochodzenia naturalnego w celach prozdrowotnych przez osoby dorosłe. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość, 4(65), 375–387.
Google Scholar
Sontag, S. (1999). Choroba jako metafora. AIDS i jego metafory. Tłum. J. Anders. Państwowy Instytut Wydawniczy.
Google Scholar
Tov, W. (2018). Well-being concepts and components. W: E. Diener, S. Oishi, L. Tay (red.), Handbook of well-being. DEF Publishers. DOI: nobascholar.com
Google Scholar
Warchala, J. (2010). Reklama i jej zastosowanie w glottodydaktyce. W: A. Achtelik, M. Kita, J. Tambor (red.), Sztuka i rzemiosło. Nauczyć Polski i polskiego (t. 2). Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego – Wydawnictwo Gnome.
Google Scholar
Willke, H. (2003). Heterotopia. Suhrkamp
Google Scholar