Opublikowane: 2015-01-01

Programowanie języka dziecka z uszkodzeniem słuchu z zastosowaniem metody audytywno-werbalnej. Studium przypadku

Anita Lorenc

Abstrakt

The aim of this article is to present the problems of diagnosis, and the possibilities of language programming of a child with profound hearing loss using the auditory-verbal method. Therapeutic procedure refers to the proper development of the child’s speech.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Lorenc, A. (2015). Programowanie języka dziecka z uszkodzeniem słuchu z zastosowaniem metody audytywno-werbalnej. Studium przypadku. Logopedia Silesiana, (4). Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/LOGOPEDIASILESIANA/article/view/4516

Nr 4 (2015)
Opublikowane:


ISSN: 2300-5246
eISSN: 2391-4297
Ikona DOI 10.31261/LOGOPEDIASILESIANA

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.