Opublikowane: 2022-03-29

Nauczanie zdalne w szkole specjalnej – nowa forma komunikacji nauczyciel – uczeń

Karolina Kilar Logo ORCID

Abstrakt

Pandemia COVID-19 w znaczącym stopniu wpłynęła na sposoby komunikacji międzyludzkiej i dotknęła wszystkich, w tym ludzi z niepełnosprawnością. Celem podjętych badań było poznanie opinii nauczycieli szkół specjalnych o nowej formie komunikacji z uczniami, jaką ze względu na pandemię stało się nauczanie zdalne. Zwrócono uwagę m.in. na trudności, jakie wystąpiły podczas nauczania zdalnego. W badaniu wzięło udział sześcioro nauczycieli krakowskich szkół specjalnych. W postępowaniu badawczym wykorzystano kwestionariusz wywiadu narracyjnego w opracowaniu własnym.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kilar, K. (2022). Nauczanie zdalne w szkole specjalnej – nowa forma komunikacji nauczyciel – uczeń. Logopedia Silesiana, 10(2), 1–16. https://doi.org/10.31261/LOGOPEDIASILESIANA.2021.10.02.06

Cited by / Share

Tom 10 Nr 2 (2021)
Opublikowane: 2022-03-30


ISSN: 2300-5246
eISSN: 2391-4297
Ikona DOI 10.31261/LOGOPEDIASILESIANA

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.