Published: 2020-09-09

The need to build a theoretical base for glottodidactics in Polish studies. Remarks on Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne by Przemysław Gębal

Wioletta Hajduk-Gawron Logo ORCID

Abstract

The article attempts to sum up the progress of research on glottodidactics in Polish studies, with particular regard to the inclusive approach in the context of students who have experienced migration. The basic source used was the book by P.E. Gębal Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne. [Fundamentals of teaching Polish as a second language. An integration- and inclusion-based approach]

Download files

Citation rules

Hajduk-Gawron, W. (2020). The need to build a theoretical base for glottodidactics in Polish studies. Remarks on Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne by Przemysław Gębal. Postscriptum Polonistyczne, 23(1), 291–298. Retrieved from https://journals.us.edu.pl/index.php/PPol/article/view/9793

Vol. 23 No. 1 (2019)
Published: 2020-10-26


ISSN: 1898-1593
eISSN: 2353-9844
Ikona DOI 10.31261/PS_P

Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.