Baran Mirosław, Artystyczne miasto górą, “Gazeta Wyborcza Trójmiasto”, 13-07-2009
Google Scholar
Derkaczew Joanna, Libera reżyseruje, Beckett zamiera, “Gazeta Wyborcza”, nr 12, 17-01-2011
Google Scholar
Dobrowolski Piotr, “Bez świata, akcji i ciała. Konsekwencje redukcji w “tekstach dla sceny” Samuela Becketta” w: Samuel Beckett. Tradycja – awangarda, red. Tomasz Wiśniewski, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, seria between.pomiędzy, Gdańsk-Sopot 2012
Google Scholar
Esslin Martin, Theatre of the Absurd, Eyre&Spottiswoode Press, London 1962
Google Scholar
Franczak Paweł, Niekończąca się opowieść, Kurier Lubelski, 12-03-2011
Google Scholar
Jarmuż Sylwia, “Między tradycją a awangardą: Szczęśliwe dni Krzysztofa Jasińskiego i Piotra Cieplaka na tle wcześniejszych inscenizacji sztuki”, w: Samuel Beckett. Tradycja – awangarda, red. Tomasz Wiśniewski, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, seria between.pomiędzy, Gdańsk-Sopot 2012
Google Scholar
Drajewski Stefan, Mówienie Winnie przypomina linię życia, Polska Głos Wielkopolski, nr 256 online, 02-11-2010
Google Scholar
Klimczak Dariusz Piotr, Śmiertelnicy. Teatr Absurdu Samuela Becketta w przestrzeni Misterium Kościelnik Marcin, Beckett towarzyski, “Tygodnik Powszechny”, nr 46/2006
Google Scholar
Kowalczyk Janusz R., Zmęczenie Beckettem, “Rzeczpospolita”, 1992 nr 48
Google Scholar
Libera Antoni, Godot i jego cień, Wydawnictwo Znak, Kraków 2009
Google Scholar
Mortis, Instytut Wydawniczy “Maximum”, Kraków-Warszawa 2006
Google Scholar
Nyczek Tadeusz, Zdechło i gada, “Przekrój”, nr 47/23.11.2006
Google Scholar
Piwońska Katarzyna, Na początek “Końcówka”, Nowa Siła Krytyczna, 16-03-2011
Google Scholar
Rudziński Łukasz, Wybrzeże Sztuki pełne sztuki z importu, portal Trójmiasto, 13-07-09
Google Scholar
Skrzydelski Przemysław, W szatach Boga, “Dziennik Gazeta Prawna, nr 14, 21-01-2011
Google Scholar
Sztarbowski Paweł, Szczęśliwy dzień Becketta, Newsweek Polska, nr 3/21.01, 15-01- 2007
Google Scholar
Wyszomirski Piotr, Pod prąd albo Eugeniusz Krzysztof I, Gazeta Świętojańska, 29-03-2010
Google Scholar
SPIS PRZYWOŁYWANYCH SPEKTAKLI
Google Scholar
– „Szczęśliwe dni/Komedia”, reż. Bogdan Hussakowski, Narodowy Teatr Stary im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
Google Scholar
– „Radosne dni”, reż. Marek Okopiński, Teatr im. Wiliama Hożycy, Toruń
Google Scholar
– “Opowieści miłosne”, reż. Krzysztof Rotnicki, Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego
Google Scholar
– “Beckettiana”, reż. Lesław i Wacław Janiccy, przedstawienie impresaryjne
Google Scholar
–„Szczęśliwe dni”, reż. Antoni Libera, Teatr Dramatyczny, Warszawa
Google Scholar
– “Czekając na Godota”, reż. Tadeusz Dutkiewicz,, Teatr im. Stefana Jaracza, Olsztyn
Google Scholar
– “Beckett” reż. Piotr Szczerski, Teatr im. Stefana Żeromskiego, Kielce
Google Scholar
– “Noc i sny”, reż. André Hübner-Ochodlo, Teatr Atelier im. Agnieszki Osieckiej, Sopot
Google Scholar
– “Szkice z Becketta”, reż. Aleksander Maksymiak, Ośrodek Teatralny im. Jerzego Zitzmana, Bielsko-Biała
Google Scholar
– “Godot, czyli życie jest snem”, reż. Paweł Szumiec, Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego, Koszalin
Google Scholar
–„Cudowne dni”, reż. Marek Kędzierski, Narodowy Teatr Stary im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
Google Scholar
– “Happy days”, reż. André Hübner-Ochodlo, Teatr Atelier im. Agnieszki Osieckiej, Sopot
Google Scholar
– “god.com”, reż. Tomasz Hynek, Teatr im. Kochanowskiego, Opole
Google Scholar
– “Flow”, reż. Norbert Rakowski, Stary Browar/Studio Słodowni 3, Poznań
Google Scholar
– “Końcówka”, reż. M. Sobociński, Teatr Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego, Kraków
Google Scholar
– “Szczęśliwe dni”, reż. Krzysztof Jasiński, Teatr Scena STU, Kraków
Google Scholar
– “Szczęśliwe dni”, reż. Piotr Cieplak, Teatr Polonia, Warszawa
Google Scholar
– “Radosne dni”, reż. Florian Staniewski, Teatr w blokowisku, Gdańsk
Google Scholar
– “Szczęśliwe dni”, reż. Lea Maleni, Teatr Nowy im. Tadeusza Łomnickiego, Poznań
Google Scholar
– “Wyciemnienie”, reż. Jerzy Wójcicki, pzredstawienie impresaryjne
Google Scholar
– “Piaskiem w oczy”, reż. Tomasz Rodowicz, Stowarzyszenie Teatralne “Chorea”, Łódź
Google Scholar
– “Końcówka”, reż. Arkadiusz Klucznik, Teatr im. Hansa Christiana Andersena, Lublin
Google Scholar
– “Szczęśliwe dni/Komedia/Ostatnia taśma Krappa”, reż. Paweł Świąte, Teatr im. Jana Kochanowskiego, Opole
Google Scholar
– “Święto wiosny”, reż. Mikołaj Mikołajczyk i Tomasz Bazan, Teatr Maat Projekt, Lublin
Google Scholar