Babbie, E. (2008). Podstawy badań społecznych. Przeł. W. Betkiewicz [et al.]. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Blanchet, P., Boroń, A., Chmielewski, G., Everad, R., Haase, T., Gładosz, Z., Jankowska-Szafarska, L., Ravid, B., St. Louis, K.O., Węsierska, K. (2020). Sukces w terapii jąkania – czym jest i jak go osiągnąć – opinie „podwójnych ekspertów”. W: K. Węsierska i M. Witkowski (red.), Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka (s. 13–31). Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Boroń, A. (2017). Bezpośrednie podejście w terapii jąkania wczesnodziecięcego na przykładzie metod Lidcombe Program i Mini-KIDS. W: L. Jankowska-Szafarska, B. Suligowska, R. Kara i K. Kupiec (red.), Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu (s. 116–124). Wydawnictwo Edukacyjne.
Google Scholar
Boroń, A., Węsierska, K., Agius, J. (2020). Wczesna interwencja w jąkaniu na świecie w świetle wyników międzynarodowego sondażu diagnostycznego. W: K. Węsierska, M. Witkowski (red.), Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka (s. 133–149). Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Dezort, J. (2018). Studium przypadku terapii jąkającego się czeskiego siedemnastolatka z uwzględnieniem modelu ICD. W: K. Węsierska przy współpracy K. Gaweł (red.), Zaburzenia płynności mowy (s. 208–223). Harmonia Universalis.
Google Scholar
Flick, U. (2010). Projektowanie badania jakościowego. Przeł. P. Tomanek. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Janas-Kaszczyk, J., Tarkowski, Z. (1991). O metodologii logopedii. Wprowadzenie do badań nad teorią i metodą logopedii. Polska Fundacja Zaburzeń Mowy.
Google Scholar
Kaufmann, J.-C. (2010). Wywiad rozumiejący. Przeł. A. Kapciak. Oficyna Naukowa.
Google Scholar
Kelman, E., Nicholas, A. (2013). Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym. Przeł. M. Kądzioła. Harmonia Universalis.
Google Scholar
Kelman, E., Whyte, A. (2018). Zrozumieć jąkanie. Poradnik dla rodziców, nauczycieli i terapeutów. Przeł. P. Dobrowolski. Wydawnictwo Edukacyjne.
Google Scholar
Konecki, K.T. (2000). Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Kvale, S. (2010). Prowadzenie wywiadów. Przeł. A. Dziuban. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Michalak-Widera, I. (2009). Logopedyczny test dla dzieci i młodzieży. Unikat 2.
Google Scholar
Mielewska, A., Węsierska, K. (2013). Zastosowanie metod Palin PCI i Lidcombe Program w terapii jąkania wczesnodziecięcego. W: J. Skibska (red.), Wspieranie rozwoju małego dziecka (s. 93–120). Wydawnictwo Naukowe ATH, Wydawnictwo LIBRON.
Google Scholar
Niedbalski, J. (2012). Wywiad swobodny (Free interview). W: K.T. Konecki, P. Chomczyński (red.), Słownik socjologii jakościowej. Difin SA.
Google Scholar
Saad-Merouwe, S. (2020). Terapia dopasowana do potrzeb osoby jąkającej się – studium przypadku. W: K. Węsierska, M. Witkowski (red.), Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka (s. 205–222). Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Silverman, D. (2007). Interpretacja danych jakościowych. Przeł. M. Głowacka-Grajper, J. Ostrowska. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Stake, R.E. (2010). Jakościowe studium przypadku. W: N.K. Denzin, Y.S. Lincoln (red.), Metody badań jakościowych (s. 623–654). Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Vanryckeghem, M., Brutten, G.J. (2015). KiddyCAT. Test do badania postaw związanych z komunikowanie się jąkających się dzieci w wieku przedszkolnym. Przekł. i adapt. K. Węsierska. Harmonia Universalis.
Google Scholar
Węsierska, K. (2013). Badanie wpływu zastosowania podejścia Palin PCI w terapii jąkania u polskojęzycznego dziecka – studium indywidualnego przypadku. Nowa Logopedia, 4, 295–316.
Google Scholar
Woźniak, T. (2020). Zaburzenia płynności mowy – stan badań i praktyki logopedycznej na początku XXI wieku. W: K. Węsierska, M. Witkowski (red.), Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka (s. 35–49). Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar
Yin, R.K. (1994). Case study research. Design and methods. Sage Publications.
Google Scholar