Archiwalny numer

Nr 10 (2022)

Forum Lingwistyczne 10/2022: Interdyscyplinarność logopedii i współczesne trendy w naukach o komunikacji i jej zaburzeniach

Opublikowane: 2022-07-19
Liczba artykułów: 15
PDF

Strony tytułowe

Język: PL | Data publikacji: 19-07-2022


Spis treści

Język: PL | Data publikacji: 19-07-2022


Table of Contents [Spis treści]

Język: EN | Data publikacji: 19-07-2022


Studia

Relationships Between Public Attitudes Toward Stuttering and Autonomic and Subjective Indices of Anxiety [Relacje między postawami wobec jąkania a autonomicznymi i subiektywnymi wskaźnikami lęku]

Kenneth St. Louis , Özlem Öge-Daşdöğen , Lauren E. Johnson , Jennifer G. Litzinger , Lauren Myers , Jeremy Donai
Język: EN | Data publikacji: 09-02-2022 | Abstrakt | s. 1-34

Rola filmów w kształtowaniu właściwych postaw wobec jąkania się. Refleksje z polskich projekcji filmu When I stutter

Agnieszka Płusajska-Otto , Agnieszka Myszka
Język: PL | Data publikacji: 02-03-2022 | Abstrakt | s. 1-28

Postawy społeczne nauczycieli oraz uczniów szkół polskich wobec niepłynności mowy

Kamila Kuros-Kowalska , Natalia Moćko
Język: PL | Data publikacji: 30-03-2022 | Abstrakt | s. 1-19

Diagnoza logopedyczna dzieci w wieku poniemowlęcym z paraliżem fałdów głosowych. Studium przypadku

Magdalena Knapek , Paulina Wójcik-Topór
Język: PL | Data publikacji: 01-04-2022 | Abstrakt | s. 1-14

Palin PCI – terapia interakcyjna rodzic – dziecko dla jąkających się dzieci w praktyce – studium przypadku

Agata Deckert-Brzezińska , Kamil Brzeziński
Język: PL | Data publikacji: 08-03-2022 | Abstrakt | s. 1-19

Speech-Language Pathologists’ Collaboration with Interpreters: How to Reach Successful Outcomes [Współpraca logopedów z tłumaczami – jak uzyskiwać skuteczne efekty]

Henriette W. Langdon , Terry Irvine Sanez
Język: EN | Data publikacji: 09-02-2022 | Abstrakt | s. 1-15

Wykorzystanie metody Kids’ Skills – Dam Radę! Bena Furmana w terapii dzieci z jąkaniem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Maria Faściszewska
Język: PL | Data publikacji: 17-03-2022 | Abstrakt | s. 1-20


Varia

Interlinguistische und interdiskursive Kontrastivität am Beispiel der linguistischen Forschung zum Migrationsdiskurs in Polen und in Deutschland

[Kontrastytowność interlingwistyczna i interdyskursywna na przykładzie lingwistycznych badań dyskursu migracyjnego w Polsce i w Niemczech]

Marta Smykała
Język: PL | Data publikacji: 24-06-2022 | Abstrakt | s. 1-26

Dziecięce interpretacje związków frazeologicznych z komponentem głowa

Ewelina Zając
Język: PL | Data publikacji: 31-03-2022 | Abstrakt | s. 1-10


Polemiki

Co pacjent/klient może wiedzieć o giełkocie? Kilka refleksji po lekturze książki Too fast for words. How discovering that I don’t stutter but “clutter” changed my life2 Rutgera Wilhelma (Nijmegen: Big Time Publishers 2020, 175 s., ISBN: 979-86-664-4439-9)

Monika Kaźmierczak
Język: PL | Data publikacji: 15-02-2022 | Abstrakt | s. 1-6

Naukowo-terapeutyczne rozprawy o jąkaniu się. Uwagi na temat książki Dialog bez barier – kompleksowa interwencja logopedyczna w jąkaniu, pod redakcją Katarzyny Węsierskiej i Hildy Sønsterud

Mirosław Daniel Michalik
Język: PL | Data publikacji: 14-02-2022 | Abstrakt | s. 1-5


Noty o autorach

Noty o autorkach i autorach

Język: PL | Data publikacji: 19-07-2022


Tom 12 Nr 2 (2024)
Opublikowane: 2024-12-29


ISSN: 2449-9587
eISSN: 2450-2758
Logo DOI 10.31261/FL

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Licencja CC

Licencja CC BY-SA

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.