Opublikowane: 2014-12-22

Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration (New York 2013, 325 s.)

Joanna Przyklenk

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Przyklenk, J. (2014). Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski <i>Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration</i> (New York 2013, 325 s.). Forum Lingwistyczne, (1). Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/FL/article/view/6050

Nr 1 (2014)
Opublikowane: 2014-12-22


ISSN: 2449-9587
eISSN: 2450-2758
Ikona DOI 10.31261/FL

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.