Published: 2014-12-22

Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration (New York 2013, 325 s.)

Joanna Przyklenk

Download files

Citation rules

Przyklenk, J. (2014). Czego chcą uczyć studentów historycy języka w XXI wieku? Refleksje po lekturze książki Dona Ringe’a i Josepha Eski <i>Historical Linguistics. Toward a Twenty-First Century Reintegration</i> (New York 2013, 325 s.). Forum Lingwistyczne, (1). Retrieved from https://journals.us.edu.pl/index.php/FL/article/view/6050

No. 1 (2014)
Published: 2014-12-22


ISSN: 2449-9587
eISSN: 2450-2758
Ikona DOI 10.31261/FL

Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.