Słowniki
Google Scholar
Saloni Z., Woliński M., Wołosz R., Gruszczyński W., Skowrońska D., 2015: Słownik gramatyczny języka polskiego. Warszawa.
Google Scholar
Źródła
Google Scholar
ChronoPress – Portal Tekstów Prasowych [online: http://chronopress.clarin-pl.eu/#!start; data dostępu: 20.11.2017].
Google Scholar
Jasnopis [online: www.jasnopis.pl/; data dostępu: 29.11.2017].
Google Scholar
Korpusomat [online: http://korpusomat.nlp.ipipan.waw.pl/; data dostępu: 27.11.2017].
Google Scholar
Korpusy diachroniczne polszczyzny [online: www.korpusydiachroniczne.pl; data dostępu: 29.11.2017].
Google Scholar
Monco PL [online: http://monco.frazeo.pl/; data dostępu: 20.11.2017].
Google Scholar
NFJP: Narodowy Fotokorpus Języka Polskiego [online: http://nfjp.pl; data dostępu: 19.11.2017].
Google Scholar
NKJP: Narodowy Korpus Języka Polskiego [online: http://nkjp.pl; data dostępu: 12.11.2017].
Google Scholar
Polski Korpus Sejmowy [online: http://sejm.nlp.ipipan.waw.pl/; data dostępu: 12.11.2017].
Google Scholar
Słowosieć [online: http://plwordnet.pwr.wroc.pl/wordnet/; data dostępu: 14.10.2017].
Google Scholar
Wirtualne Laboratorium Transkrypcji [online: http://wlt.synat.pcss.pl/wlt-web/index.xhtml; data dostępu: 20.10.2017].
Google Scholar
Wyszukiwarka danych konwersacyjnych Spokes [online: https://spokes.clarin-pl.eu/; data dostępu: 15.11.2017].
Google Scholar
Literatura
Google Scholar
Biłas-Pleszak E., Sujkowska-Sobisz K., 2016: Uniwersytet wobec zmian i potrzeb współczesności. Kilka uwag na temat kierunków studiów o profilu praktycznym. „Forum Lingwistyczne”, nr 3, s. 167–172.
Google Scholar
Bomba R., 2013: Narzędzia cyfrowe jako wyznacznik nowego paradygmatu badań humanistycznych. W: Radomski A., Bomba R., red.: Zwrot cyfrowy w humanistyce. Lublin, s. 57–71.
Google Scholar
ChronoPress – Portal Tekstów Prasowych [online: http://chronopress.clarin-pl.eu/#!start; data dostępu: 20.11.2017].
Google Scholar
CLARIN-PL [online: https://clarin-pl.eu/pl/uslugi/; data dostępu: 15.11.2017].
Google Scholar
DigiLing – Trans-European eLearning Hub for Digital Linguistics [online: http://www.digiling.eu/; data dostępu: 21.11.2017].
Google Scholar
Dylak S., 1995: Wizualizacja w kształceniu nauczycieli. Poznań.
Google Scholar
Gruszczyński W., Ogrodniczuk M., red., 2015: Jasnopis, czyli mierzenie zrozumiałości polskich tekstów użytkowych. Warszawa.
Google Scholar
NFJP: Narodowy Fotokorpus Języka Polskiego [online: http://nfjp.pl; data dostępu: 19.11.2017].
Google Scholar
Pałka P., Kwaśnicka-Janowicz A., 2017: Przewodnik po elektronicznych zasobach językowych dla polonistów (słowniki, kartoteki, korpusy, kompendia). Kraków [online: http://tmjp.pl/images/pdf/przewodnik_po_elektronicznych_zasobach.pdf; data dostępu: 29.11.2017].
Google Scholar
Przepiórkowski A., Bańko M., Górski R., Lewandowska-Tomaszczyk B., red., 2012: Narodowy Korpus Języka Polskiego. Warszawa.
Google Scholar
Sajduk B., 2014: Nowoczesna dydaktyka akademicka. Kto kogo uczy? Kraków [online: http://dydaktyka-akademicka.pl/; data dostępu: 29.11.2017].
Google Scholar
Słowosieć [online: http://plwordnet.pwr.wroc.pl/wordnet/; data dostępu: 14.10.2017].
Google Scholar